"Kız Tavlamak" Saçma Geliyor, Gerekçelerim Var, Haklı Mıyım?

"Kız Tavlamak" Saçma Geliyor, Gerekçelerim Var, Haklı Mıyım?

Yani Kız Tavlamak Demek, Onlar Peşinde Pervane Olmam, Palyaço Olup, Eylendirip, Etkilemem Gerek

Tıpkı Patronu Etkileyen Çalışan Gibi.

Şimdi onlarda insan bende insanım, niye kendimden üstün tutayımki bu insanları, bunlar kim ki?

Yapıp yapamamak ayrı mesele, isteyip istememek ayrı, ben bu gerekçelerden dolayı yapmak istemiyorum açıkcası.

Haklısın
Değilsin (Sebebini Söyle, Belki Fikrim Değişir)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
"Kız Tavlamak" Saçma Geliyor, Gerekçelerim Var, Haklı Mıyım?
Cevapla