Adil hocam merhaba. 3 yıllık bir ilişkim var. Sevgilim başta kıyafetime saygı duyarken şimdi ailesinden etkilenip karışmaya başladı. Bana kötü sözler bile sarfediyor bazen. Beni sürekli manipüle ediyor. Devamlı ailesinin yanında yer alıyor. Meslek yok asgariyle çalışıyor meslek olmadan olmaz diyorum pek emek vermiyor. Bu çocukla mutlu evlilik olur mu hocam?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılKesinlikle sonunda ağlayan sen olacaksın daha başlamadan böyle davranıyorsa evlendiğiniz de ailesi sizin evin her şeyine karoşma hakkını kendinde bulacak ve bu çocuk seni onlara karşı hep yalnız bırakacak sorumluluk alıp çaba da sarf etmediği için evin maddi yükünğ sorumsuzluk yaparak omuzlayacak ele gitsin
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBak kardeşim iş bulunur giyim düzeltilir hata anlaşılır ama ailesine bağlı erkek her zaman ayni kalir ve seni yıpratır bu olayın içinde olarak asla yapma derim ha seni çok seviyorsa değişir bak onun garantisini de veririm ama çok sevse giydiklerin yüzünden böyle kalbini kiramazdi..
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılOlmaz onunla evlilik sürekli seni kısıtlayacak özgürlüğünü elinden alcak baskılıycak boşanmaya kadar gider bu arada yanlış anlama merak ettim ailen giyimine karışıyor mu
08 Yorumla
Soran+1 yılAnnem dindar bazen karışıyor ama ablam , kardeşlerim açığız yani. İş yerinde tacize uğradım mesela tayt giyme dedim ben sana dedi direkt suçu bende buldu. 😑 Bana hiç normalde gelmiyor bu tavırlar kendimi sorgulamaya başladım artık ben mi normal değilim ki diye
Cevap sahibi+1 yılNe alaka ya bu nasıl bir bakış açısı kusura bakma ama annem resmen tacizciyi savunmuş sen ne giyersen giy sana kimsenin böyle bir şey yapmaya hakkı yok bu arada benim annem asla izin vermez diz üstü sıfır kol crop vs giysem öldürür ne yapıcam ben
Soran+1 yılAynen şok oldum zaten hiç beklemiyordum ondan böyle bı tepki. Hep kiziyodu ama demek ki başıma en ufak bişi gelse benden bilcek yanımda olmicak. 😑
Soran+1 yılAnnelerin hepsi aynı. Kıyafet konusunda emin ol bende çok kararsızım arkadaşım. Burası Türkiye erkeklerin gerçekten zihni çok bozuk. Bende daha üsturuplu giyinmeye çalışıyorum açıkçası. Zamanla uygun olmayan yerlere bı erkeğin bakması benimde zoruma gitmeye başladı. Bana göre biz kendimize yakıştırıp giyiyoruz kızlar olarak ama erkekler böyle düşünmüyor kafaları hep başka yerde olduğu için. 😐 Giyin ama üsturuplu giyin benim tavsiyem , bende bu konularda bakış acimi değiştirmeye çalışıyorum cünkü umarım yardımcı olabilmisimdir ☺️
Cevap sahibi+1 yılTabiki bende yeni yeni senin gibi dusunmeue başladım ama o abazalar yüzünden en güzel yıllarımi istediğim gibi giymeyerek çürütemem giyerim ama toplu tasimada giymem ama yinede tedbirli şekilde giymek istiyorum bak sen giyebiliyomussun ben giysem kırılmadık kemik bırakmaz benim biseyler yapmam lazım gizli giyeyim diyorum ama o da çok sıkıntı
Soran+1 yılBence gizli giymemelisin. Gizli yaptığın her şey içinde bı rahatsızlık duygusu oluşturuyor. Çok haklısın bu arada bende öyle düşünüyorum. Gözlerine sahip çıksınlar madem diyorum da işte sizde dediniz abaza çok. Bide erkeklerin cidden zihni bizden farklı işliyor bence ben artık bunu kabul ettim. Bakmaları rahatsız bile ediyor artık. Önceden ne güzel güzelim ondan bakiyolar diyodum. Daha farklıymış işler. 😐 Usturuplu daha iyi diyorum artık.
Cevap sahibi+1 yılPeki ne yapıcam ben en azından hevesimi alıyım bu arada gizli yapınca kötü hissetmiyorum yakalanma korkusu var onun için diyorum
Siz böylelerini nasıl buluyorsunuz hadi buldun bu hareketlerinden sonra nasıl hala birlikte olabiliyorsunuz. Biraz kendine saygın varsa ilişkiyi bitirir böyle hastalıklı ve ozguvensiz insanları kendi haline bırakırsınız.
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
27
Cevap
34Cevap
+1 yılSana boyle baski yapmasi ne kadar toplumumuzda seven erkek kiskanir diye adlandirilsada bence yanlis ayni durumu bende yasiyorum ben evliyim ve insana ilk baslarda cevredekilerin de onayiyla degerli hissettirsede cok kisa bir sure sonra cok bunaltiyo insani bu baskilari azalmayip artiyor birde balkona cikarken bile ustune bisey al demesi insani cildirtiyor. Ailesine gelince. Anneannem derdi ki bi erkekle evlendiginde aslinda ailesiylede evlenirsin ozzellikle annesi cok onemli onun herseyi yapip yikma gucu olur derdi. O kadar hakliymis ki. Hep kadinlar susuyo kadinlar eziliyo boyle bi aileye boyle bi insana degmez emin ol yasadim yasamani istemem zamanla duzelir dedikleri ne varsa zamanla dahada artiyor. Ozelliklede ailesinin lafiyla hareket eden erkekten bir halt olmuyor. sakin evlenme derim sakin
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim görüşünüz için.
- Aşk İlişkileri konusunda 351 cevap paylaştı.
+1 yılNormalde bu görüşü savunurum kapalı giyinmeni istemesi doğal doğru olan bu fakat bunu sırf ailesi dedi diye söylemesi doğru olmamış , bilemiyorum ne desem doğru olmaz , dikkat çeken konu açık giyinmene karışması değil
211 Yorumla- +1 yıl
Meslek olmadan da evlenilmez burada da haklısınız. para için evlenmek değil bu evlenince ne yiyip içeceksiniz ev kirası ev giderleri ama asgari ücrete de saygı duyun ülke şartları gerçekten çok zor haberleri takip ederek anlayabilirsiniz
Soran+1 yılTeşekkürler
Soran+1 yılİşte benim düşündüğümü o dusunemiyor çok çocukça düşünüyor. Asgariyede saygı duyuyorum ama gelecek için saygı duyamam. İki gönül bir olunca samanlık seyran olmuyor. Her şey nasıl pahalı kendide görüyor yani. Her şey patlak veriyor anlicaginiz. Meslek yok , ailesine bağımlı kafa olarakta. 😑
- +1 yıl
çok kötü bir durum gerçekten durum ortada hâla çocukca davranmasına şaşırdım şahsen seven iki kuru ekmeğe de razı olur ama unutmayın o iki kuru ekmek asgari ücret.
Soran+1 yılBu arada evi var ona güveniyor zaten ama ben ilerde cocugumuz olursa daha rahat yaşasın istiyorum. Üni mezunu babası polis avantajlida uğraşsın istiyorum. O otelde rahat resepsiyon diye bide yazinda Ruslar geliyor tabii işine gelmiyor. Ben istemiyorum kıskanıyorum memurluk daha iyi. Evinden işine işinden evine gidip gelsin istiyorum.
- +1 yıl
otel de çalışıyor anladığım kadarıyla kıskanmanız da gayet normal kıskançlık sevgi işareti , ama herkes memur olamaz , üstelik evi de varsa ne güzel asgarî ücret dahi alsa çok zorlanmaz geçimin yüksek olmasını istiyorsanız siz de işe girebilirsiniz , sadece merak ettim çocuk istiyor mu?
Soran+1 yılKızların çalışma olanağı kısıtlı bence. Her yerde çalışılmıyor. Bide çıkarıldın mi kaç ay yeni iş ara yeni ise alış uğraş dur. Ben biraz garanticiyim bu konularda.
- +1 yıl
Haklısınız gelecekte ne olacağı belli değil
- +1 yıl
Kendisi çocuk istiyor mu?
- +1 yıl
Kazara yorumun gizliden çıkık bir şekilde gözüktü
Gizli Üye(25-29)+1 yılSebebi belli cocuk ailesinin etkisiyle baskiliyor gelecegi dusun iyi dusun
14 Yorumla
Soran+1 yılEvet özellikle babasını çok dinliyor. Babasıyla evlencem sanki 😑
Cevap sahibi+1 yılIleride ailesi herseye karisirsa daha beter olur al karsina konus olmuyorsa yol erken vazgec
Soran+1 yılKonuştum aynı. Bırakcam artık birsuru sinyal veriyor zaten olmuyor böyle. 3 yıl verdim bide birsuru animız var çok zormuş ama mutlu bı gelecekte göremiyorum.
Cevap sahibi+1 yılYani olmuyorsa zorlamamak lazim dalgana bak bence
+1 yılBen açık giyindiği için kaç kızı red ettim ilerde sorun olacağını bildiğim için sizinki biraz anguta benziyor ailenin kararları önemlidir ama benim karım olacak size ne demesi lazım kendisi söyleye korktuğu için ailesine topu atıyor olabilir hâlâ ergenlik kafasında ben ilişkinizde bi gelecek görmüyorum
31 Yorumla
+1 yılHayır. Başta nasılsa bu öyle gider. Şimdiden ailesinin sözüne bakarak seni yargılamaya başladıysa ilerde de bu tarz şeyler çok olacak. Kıl payı nişan attım bu yüzden. Seni nasıl sevip kabul ettiyse bunu değiştirmesi doğru değil bana göre...
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. guyim tarzın ve özgürlüğün önemli ise bu çocuktan da ailesindende uzak dur...
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılAilesinin ağzına göre hareket eden erkekle olmaz net
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılNereden copy paste yaptıysan, baştaki "Adil Hocam merhaba" ifadesini silmeyi unutmuşsun. Biraz özgün olun, aşırma sorularla gelmeyin. Soruyu da Adil hoca cevaplamıştır.
08 Yorumla- +1 yıl
Hahahahahah harbiden varya
- +1 yıl
@DreamGhosters 😂😂😂
- +1 yıl
@KızlarSoruyor başka mecradan çalıntı soru diye bir şikayet seçeneğimiz yok mu?
- +1 yıl
🤣🤣🤣🤣
- +1 yıl
@DreamGhosters Lan bir de ciddiye alıp bir sürü görüş yazmışlar 😂😂😂
- +1 yıl
Ne okuma özürlü milletiz 😂
- +1 yıl
Aklıma Haydar dümen sorulsrı geldi, millet okuma özürlü, üniversitede çıkıştır girilmez diye kocaman harflerle yazan kapıdan geçmeye çalışan bir sürü okumuş cahil vardı 🤣🤣
- +1 yıl
@DreamGhosters Adil hocam dışarıda, yerine şimdilik ben bakıyorum, buyrun 😂😂😂
Asla o hatayı yapma benim eşimin aşlesi de giyimime laf ediyordu düzelir diye evlendim daha beter oldu
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılİlk başta kendi tercih ermiş ve ailesinden sonra bu durum olduysa biraz sıkıntı her konuda ailesini mi dinliycek? Ailesi mi evlenicek çocuk mu biraz kendi kararları olmalı
12 Yorumla
Soran+1 yılİnanır mısınız her konuda ailesini dinliyor. İlişkiyi 3 4 kişi falan yaşıyoruz heralde 0 şaka 😂 Onu unutuyim Allah'tan başka bişi istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılİşte çok sıkıntı olur bu devam ettirme bence
+1 yılO zaman ilerleyen zamanda ailesi ne derse onu yapacak seni dinlemeyecek iyi düşünmelisin
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler görüşünüz için 🙂
Adil hocam derken nerden kopyala yağıştır yaptın 😂
01 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşlar ilk defa bu sayfada bı soru paylaştım ya adile sor uygulaması vardı bu web sitesine dahil znnettim adile sor butonunu görünce saçma sapan yorumlar yapcaksaniz hiç yapmayın daha iyi ya. Boş boş şeyler yazmayın.
- Aşk İlişkileri konusunda 494 cevap paylaştı.
+1 yılEğer o adamı seviyosan evlenmek istiyosan giyimini biraz daha kapat ozaman. Belkide muhafazakar bir aileler ve açık görüyolardır seni.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılaşko böyle ailesinin her dediğini yapan adamla evlenilir mi allaşkına başka erkek mi kalmadı. adamda ne karakter var ne de para... yakışıklı falanda mı aşık oldun adama anlamadım?
04 Yorumla
Soran+1 yıl3 sene çok emek verdik ilişkiye. Çoğu şeyi onla öğrendim. Bide bana cok destek oldu bazı konularda. Bırakırsam vefasızlık edeceğimi düşünüyorum ama beni çok üzüyor zevk alıyor sanki uzmekten. Hayır dediğim ne varsa zorla yaptırmaya çalışıyor psikolojik olarak.
Soran+1 yılArkadaşlarım hiç begenmiyor senin yanına kaslı erkek yakışır bu ne diyolar ama ben beğeniyorum 😐😅🤦
Cevap sahibi+1 yılseni manipüle etmiş adam bence yıkılacağı belli olan ilişkiye başlamamalısın. evlenirseniz hep onun ailesine hizmet etmen gerekicek adam hep ailesini sana karşı savunucak 40 yıl bu şekilde yaşayabilir misin düşün bakalım
Soran+1 yılYaşayamam 😑
- Aşk İlişkileri konusunda 15,6b cevap paylaştı.
+1 yılOlmaz. Şöyle düşün o seni severken giyimini o haliyle seviyordu. Şimdi ne değişti?
02 Yorumla
Soran+1 yılBasta niyeti kötü oluyor genelde böyle erkeklerin. Sonra kızı iyi bulunca ciddiye taşımaya çalışıyorlar ben böyle diye düşünüyorum 🤷🙂
- +1 yıl
Bilmiyorum bir şey diyemem.
+1 yılQahahahaha Adilll. Çocccukkk uzasiiinn. Yani seni öyle görmüş, almiş ve beğenmiş
09 Yorumla
Soran+1 yılDimi ne diye değiştirmeye calisiyosun 🤦😑
- +1 yıl
Harbi ya. Ya seni olduğun gibi alsın ya da kapali birini seçsin. Ama değistirmek nedir?
Soran+1 yılBende diyorum git kapalı birini bul madem diyorum seni seviyorum. Kıskanıyorum benide düşün diyo ama babası demese hiç böyle sorun etmiyodu. Kendi hür iradesiyle bu tepkiyi baştan verseydi belki yaklaşımım daha anlayışlı, daha uyumlu olabilirdi. Takildigim nokta babasınin tepkisini kendi tepkisi gibi göstermesi. 😐
- +1 yıl
Ayy hiç çekemem. Adam mi oynuyo. Ya bide Babasida karişiyormus. Nasil çekiyon. Belki Babaya biraz sey olsan. Ya hiç bilmiyorum. Bazilari yumşuyo ya da Babasi sana karşi nasil. Iyi mi ya da Sert mi?
- +1 yıl
Ya zor bi durum. Oğlu seni böyle beğenmiş. Tek Babasina uymuyo diye. Asinda seni savunmasi gerekiyor
Soran+1 yılBabası çok tuhaf adam ya iyi gibide kötü gibide anlamadım adamı 😅 Kıyafet konularında çok sert , bide her şeye karışıyor her şeye. Kaynana tam bı annesi bu kadar karışmıyor valla ben ilk defa böyle bişi gördüm 😂 Nasıl çekiyorum çekemiyorum ki ya valla ondan buralara sormaya kadar düştüm 🤷😅 İnsanlar ne düşünüyor acaba böyle konularda diye
Soran+1 yılİşte... Bağımlı ailesine birey olamamis. 😐
- +1 yıl
Yaaa kiyamam. Babasi dengesiz anladiğim kadar. Değer mi? Bence sen daha iyi şeylere layiksin. Ailen biliyor mu? Onlar ne diyo peki?
+1 yılHayır. Çünkü evlenince bu baskılar daha da artacak ve iç huzursuzluğa sebep olacak.
12 Yorumla- +1 yıl
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖzgüvenini yıkmaya çalışıyorlar. Ayrilamazsin bile çünkü onsuz bir hicmissin gibi hissedersin sana bunu uyguluyor şu an. Hiç olmanı istiyor ondan kurtul.
11 Yorumla
+1 yılAşırı açık giyiniyorsan bi otur düşün. Ama normal bi giyimse sevgilinle bu konuyu konuş
00 Yorumla
+1 yılHaydaaaaa bu meseleleri X ve Y kuşağı tamamen hayatta olmayana dek duyacağız herhalde 😀
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 467 cevap paylaştı.
+1 yılRenk vermeye başlamış işaretlere dikkat et. imza Adile ablan...
00 Yorumla Âdil hocan cevap yazarsa buraya at lütfen. Bu duruma ne diyecek bende merak ettim :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen adil hoca.. bu soruyu sen neden buraya koydun? Benim sayfama yapmışlardı zaten kızım? Yağmur sensmisin
00 YorumlaBiriyle evlenince ailesiyle de evleniyorsun... rahatsız oluyorsan manipüle oluyorsan uzun yıllar bu dertle boğulursun maalesef. İyi düşün tart derim.
02 Yorumla
Soran+1 yılYaşlandım gerçekten yani 3 yıldır beraberiz. İlk fotolarimiza bakıyorum yüz ifademe nasıl canliymis , enerjik duruyomusum son yıllardaki fotolara bakıyorum cokmusum resmen. İyi gelmediğini fotolardan bile anlıyorum.
Soran+1 yılTeşekkürler bu arada görüşünüz için. ☺️🌼
Aşk İlişkileri konusunda 16,1b cevap paylaştı. Evlenme tabi. Seni ilerde ezecegi ortada
10 Yorumla
+1 yılEvlenme şeriatçı demekki seni mahveder
10 YorumlaSen kendini değiştirebileckmisin onun istediği gibi giyinebilecekmisin onu düşün
00 YorumlaBu iki tarafın işidir bir tarafı dinleyip işi çözmek mümkün değil dir!!!
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Arkana bakmadan kaç
11 Yorumla
Soran+1 yıl🤣🤣 teşekkürler
- Aşk İlişkileri konusunda 420 cevap paylaştı.
+1 yılAna kuzusuyla başa çıkılmaz
10 Yorumla
+1 yılTrollll adam çalışıyor zaten sanane mesleğinden
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 323 cevap paylaştı.
+1 yılKim lan bu Adil Hoca? :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSizin gibi orasını burasını açanlar amaçları dikkat çekmek rezillsiniz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 678 cevap paylaştı.
+1 yılAdil hoca cvp verdimi
00 Yorumla Ortun sende... ciddi ol biraz... cok basibossun
00 Yorumla
+1 yılAdil hoca kim yaw
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Köle olmak istiyorsan hiç düşünmeden evlen
00 Yorumla
+1 yılAçık giyim bahane?
00 YorumlaNasıl giyiniyorsun ki
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılhayır asla evlenme
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılolmaz tabii ki sorman hata.
01 Yorumla
Soran+1 yılDimi. Aşk insanın gözünü kör ediyor işte hep derlerdi de inanmazdım. Teşekkürler bu arada 🙂🌼
+1 yılKesinlikle olmaz üzülen sen olursun
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. Sakın ha. Uzak dur
10 Yorumla
+1 yılBu çocukla evlenmemelisin
10 YorumlaDolduruşa gel bi insan bas tekmeyi
10 YorumlaAnne baba aklı ile giden biriden uzak dur
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. uzak dur
10 Yorumla
+1 yılEvlenme
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKime ne ya, takma kimseyi.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılVazgeç.
10 YorumlaHemen yol yakinken geri dön
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılAdil hoca kim mk
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Ayrıl
00 YorumlaOlmaz olaamaz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Evlenme
00 Yorumla
+1 yılOlmaz.
00 Yorumla
+1 yılEvlenme
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAyrıl
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlmaz evlenme
00 Yorumla
+1 yılEvlenme
00 Yorumla- Devamını Gör (1)
Devamını Gör(46)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilimin ailesi giyimimi açık buluyor. Sevgilim başta karışmazken şimdi karışıp baskılıyor, sizce bu çocukla evlenmeli miyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer