Ben standartlara uymayan orta halli bir kadınım. Şu dışarıda sürekli gördüğümüz cam gibi cildi, bebek gibi suratı, model gibi vücudu olan kadınlardan degilim aslada olmadım. Flört ettigim birisi var ama beni beğenmez diye korkuyorum. Mesela "taş gibi hatun" dediklerinizden degilim. Sarkan yerlerim var. Sorum en çok erkeklere yönelik. Böyle bir kadını sever onunla aile kurar mıydınız? ya da diger sorum şöyle, bir kadının bu kusurlarını görmezden gelmeniz için onda hangi karakterleri ararsınız? Hani ne olursa olsun bana böylede kabulün demeniz için nasıl olması gerekiyor?
Bir kadının kusurlarını görmezden gelmeniz için onda hangi karakteristik özellikleri ararsınız?
Beyin olmadıktan sonra güzellik heykelden farksızdır , heykelden masraflı ve yorucudur. bir insan karşısındaki insanı karakteriyle nasıl mı etkiler? Pek fazla kadınlarla göz göze gelmekten hoşlanmam , bildiğim kadarıyla kadının gülüşü ve bakışı çok özeldir Sizi diğer kadınlardan önce çıkaracak ve görmezden gelmesini sağlayacak şey aslında çok basittir hoşgörü , şefkat , huzur verebilmek , anlayış , empati sizinle buluştuğunda öyle mutlu olmalı ki bir daha sizinle buluştuğunda mutluluktan havaya uçmalı ve bunu yapacak şey güzellik değildir muhabbetiniz sizinle buluştuğunda gireceği hava size özel olsun bunu şöyle örneklendirebilirim , iş hayatı çok zordur para kazanmak stres geçim derdi bunların en büyük ilacı eve geldiğinde seni sımsıcak bir karşılamayla karşılayan eştir hâyali bile her erkeği mutlu eder aslında kapıyı eşin açıyor işteyken o gülücüğü karşılamayı arzularken yaptığı iş de ayrı bir keyif oluyor işteki bütün stresini unutuyorsun gelecek kaygısı korkular yorgunluk sadece o an eşini istiyorsun içeri giriyorsun hoş geldin deyip öpüyor evde birlikte eğlenceli şeyler yapıyorsunuz belki de dışarıda sinemaya gitmek veya evde film izlemek birlikte yemek yapmak ne bileyim inan bana bunların hiçbirini yaparken bunlar dert olmuyor farkettim de önceden kötü tecrübeleriniz olmuş gibi yazmışsınız soruyu onlar kusur gelmez ona
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ne güzel yazmışsınız. Umarım hoşlandığım adam da bu düşüncelere sahiptir. Teşekkür ederim yorumunuz için
Kadının bir erkeğe bebek gibi yüz ve taş gibi fizik haricinde verebileceği bir sürü şey vardır. Çünkü güzellik dediğimiz algı görsel zevke zihin ve duygusal tatmin dediğimiz olayda kadındaki karakteristik özelliklere bakar. İşveli cilveli kadın dediğimiz tipteki kadın kendindeki kusurları bir çırpıda örtebilirken , buz gibi olan bir kadın kusursuz da olsa heyecanı eksik verir. Bunun haricinde fevri anlayışsız çabuk sinirlenen ve tahammülsüz kadın yerine, olgun anlayışlı ve dinleyici kadın bir erkeği çok daha fazla kendine bağlar. O yüzden bunlara lütfen takılmayın. Kadına yüklenen güzellik algılarının hiçbiri hiçbirimizde tamamen yok. Herkeste az çok estetik var makyaj var spor var. Kimse en doğal haliyle kusursuzu oynamıyor. Ayrıca güzellik geçici akıl ve huy kalıcıdır
Öyle senin bahsettiğin kadınla evlilik hayali kuran pek az olur Önce saygı sadakat güvene bakılır uyum sağlayıp ayak uydururmuyuz seviyemiz aynımı gerek evde gerek dışarda birbirimize hitab ediyo anlaşabilir bi ömür beraber geçer ben ona o bana katlanırmı diye bakılır
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tabii ki bunlar çok daha önemli. Ama nebilim çevreden gördüklerim korkutuyor beni
Sen önce kendine değer ver, senin değerini sarkan vücudun mu düşürüyor? Ya da dik göğüsler mi değeri yükseltiyor. Değer takva ile olur, karakterle olur. Seni olduğun gibi sevmeyecekse zaten ona ihtiyacın yok.
2
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aslında kendimden çok erkeklere karşı güvensizliğim var. Bir iki kişiyle daha flört etmiştim ilk buluşmadan sonra devam etmemişlerdi. Ama o konuda çok haklısın evet beni böyle sevmeyecek biri zaten yanlış biridir
Öncelikle beni böyle beğenmez düşüncesini kafandan atmalisiniz siz bu dünyaya sizi beğensinler diye gelmediniz kendinizi neden eziyorsunuz bu şekil her insanın vücudu farklıdır bugün kilolu olan yarın zayıflar bugün zayıf olan yarın kilo alır vs. seven insan bedeni degil ruhu sever bedeni seven fiziksele önem veren insan yarın ileride başka birine de bakar seven insan kusur aramaz karşısındaki insanın karakterini değiştirmeye çalışmaz bir kalıba sokmaz vs.
Ben bir kadında kusur aramam, güzel olan herhangi bir şey ararım. Gülüşü olur, gözlerinin içi olur, hanımefendiliği olur, hamaratlığı olur, inceliği olur... Dış görünüş dediğin nedir ki? Zaten yaşlanıp kırış kırış olmayacak mıyız? O kırışıklıklarla bile güne uyandığında yatağın diğer ucunda senin yaşama sebebin varken, onu öpüp uyandırmak varken niye dış güzelliğe aldanayım ki halen?
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bazı insanlar kusurlarıyla çok güzel olurlar herşeyi tam dört dörtlük kadınlar var evet ama sence de ufak kusurlarına rağmen güzel olmayı başarabilmek çok daha güzel değil mi :) bence bu seni daha çekici yapar yapay bebek gibi olmak iyi değil bence
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Gerçekten bence de öyle. Onlar gibi degilim diye soylemiyorum ama cidden kopyala yapıştır çoğunluk. Ama işte erkeklerin azımsanmayacak kadar büyük bi kısmında onlar ugruna edebiliyor herşeyi
boş ver erkekleri sen güzelliğini kendine kanıtlanmışsın ya o yeter, bir de çoğu insana bile benzemiyor güzel olacağım diye bambaşka bir varlığa dönüşüyorlar estetiğe karşı değilim ama çok yapaylar😃
Sosyal medya pek gerçekleri yansıtmıyor. Çoğu boşanıyor zaten. Erkekler güzel kadınlardan korkuyor. Aldatır diye düşünüyorlar.
Soran
+1 yıl
Kadınların yakışıklı erkek korkusu gibi desene 😄 yüz olarak güzelim ama işte günümüz standartları var ya barbie tiplerden degilim. Karşımdaki adam ciddiyse takmaz demi bunları?
Huyların en güzeli edeptir edep güzeli sevmeye sebeptir. Edep kavramı bir erkeğin veya bir kadının gözünden olacak bir şey değil. Edep varsa şeytan bile haya eder. Bunu iki kelimeyle anlatamam sana. Hz Osman a bak edep orada