Seversin, gider. Kaç yıl olmuş bilmeden beklersin sanki.. Yıllar geçmiş ama bir bakmışsın o hala geçmemiş.. Enteresan?

Yaşadığınız tek mutlu ana sarılmak gibi bir şey sanırım.. Alalım mı yorumları?
Seversin, gider. Kaç yıl olmuş bilmeden beklersin sanki.. Yıllar geçmiş ama bir bakmışsın o hala geçmemiş.. Enteresan?
Cevapla