Bir adam dusunun. Hayatinda bir kadin var. Yani kadın onun gözünde ne bilmiyorum ama sevgilisi gibi disardan gorunen bu. Suregeln 1 yillik iliski. 1.5 da olabilir... herseyi yasiyor tatile de gidiyor. Vs vs.
Ama bu erkek başka bir kız ile de görüşüyor. oturuyor kalkıyor mesajlaşıyor elini tutuyor kıskanıyor ama vs birsey yaşamaya yeltenmiyor. Çünkü karsisindaki kızdan cok emin. Kiz olduğunu biliyor. Sürekli çocuklar gibi seviyor. Kıskanıyor. Görmek için sabahın köründe kapıya geliyor. ya da ne bileyim onu göremediği için kıza tripler atıyor. Sürekli nerdesin diyor. Nerde olursa olsun erkek , gelip o kızı olduğu yerden alıp evine götürüyor. Dört dönüyor. İlgisi var.
Sizce sevilen taraf kim. Ya da bu erkek ne hisediyor? Ne yapmaya çabalıyor?
Ben ne yapmalıyım? Bu zamana kadar açık açık hic konuşmadık.
Ama o kıza da gidiyor. 😑
Lütfen düzgün cevaplar verin. Başkasının derdi sizin eğlenceniz olmasın. Bana yardım edin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer