Hasta olduğum halde kocam bana bağırıp çağırıyor. Neden böyle yapıyor?

Ben hastayım 2-3 gün işe gidemedim o yoktu işteydi şehir dışında. Dün gece geldi. Doktor yine rapor yazdı eve gönderdi beni hastaneye götürdü sabah kahvatımı hazırladı çay ysptı falan buraya kadar ok. Araba bozuldu arada arıza veriyo ona geriliyo okey de Markete gittik herşeye beni tersliyor kızıyor. Sen bişeye de karışma bişeyi bilme diyo. Eve geldik çorba yapcakmış bana mutfak çok dağınık yerlerde hala market poşetleri yerleştirmeden işe girişmiş bende cok dağılmış burası dedim bağırdı çağrdı ağlattı beni. Hastayım böyle yapcaksan hiç yapma ne anlamı kaldı diyorum haksız mıym bana hiç tahammlü yok hasta insana ascık kibar davransa olmaz mı zaten iyileşmedim iyi değilim

Hasta olduğum halde kocam bana bağırıp çağırıyor. Neden böyle yapıyor?
Cevapla