Günlük kiralık ev tutarken kimlik sadece bir kişi mi veriyor iki kişide mi görüştüğüm kişi evli de nasıl yapcaz?

Şimdi evli derken beni linç etmeyin.

Uzun zamandır kendisiyle görüşüyoruz eşinden ayrılcak ve uzun sürede ayrı yani kağıt üstünde evliler.

Dümenden kardeş gibiler.

yaşıyorlar. bana da cok değer veriyor bende ona.

Buluşup güzel vakit geçirmek istiyoruz ama ev tutarken sorun olur mu kimlik şart mı birde sadece ben versem olur mu?

Ev tutan tecrübeliler varsa hiç ben tutmadım de yardımcı olur musunuz?

Günlük kiralık ev tutarken kimlik sadece bir kişi mi veriyor iki kişide mi görüştüğüm kişi evli de nasıl yapcaz?
Cevapla