Herkes fikirlerini yazarsa cok sevinirim şimdiden teşekkürler🫶🏻?

Nişanlımla çoğu zaman iyi anlaşırız ama kavga ettiğimiz zamanlar sürekli haklı olma çabasında hep benim onun peşinden koşmamı bekliyor alttan almaya çalışıyorum gönlünü alıyorum ama hep üzülen kırılan ben oluyorum onu peşimde köpek edip pisman ettirmek istiyorum o sürekli gönlümü alsın sürekli alttan almaya çalışsın istiyorum ne yapmam gerekiyor lütfen bana yardımcı olun
Herkes fikirlerini yazarsa cok sevinirim şimdiden teşekkürler🫶🏻?
Cevapla