Erkeklerin kara gözlü esmer kızlarla yokluktan evlendiğini düşünüyorum haklı değil miyim?

Genelde hepsi slav kızı istiyor ve bulan da evleniyor soyumuz renkli gözlü oluyor maşallah, bir de beyaz ten renkli gözle alakası yok slavlar kaprissiz olduğu için diye saçmalayanlar var ki tamam karakterleri iyi olabilir ama kimse karakteri iyi diye kakalak gibi biriyle evlenmek istemez…Karakteri iyi aza tamah ediyor diye hintli kızları beğenir misiniz?🤣🤪

Erkeklerin kara gözlü esmer kızlarla yokluktan evlendiğini düşünüyorum haklı değil miyim?
Cevapla