AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bir tren gittiyse geçtiği bir durakta tekrardan duruyorsa ya unuttuğu günlerin güzelliklerini yâd etmek içindir ya da bir şey mi unuttu diye bakar ama eğer ki durmuyorsa da zorla durdurmaya çalışmak ise durdurmaya çalışan için tehlikelidir çünkü raya düşüp bir anda seni de tarih edebilir. Sözün özü şunu demek istiyorum bir erkek veya kadın fake hesap açıp bakıyorsa bil ki halen aklı ondadır. Buna en kısaca tanımlama yaparsak yüreği seninle aklı başka yerde veya bunun da tam tersi olabilir diye söyleyebilirim.
Yüreği bende olan ortada bi şey yokken gitmeye çalışmazdı muhtemelen
Erkeklerin en büyük sorunu şudur elinde olanı başta sevip sonra kıymet bilmez gibi davranıyor sonra elinde ki kıymeti kaybedince anlıyor olmasıdır. Sen rahat ol derim hayat zaten yeterince kısa. Cemal Süreyanın da dediği gibi hayat kısa kuşlar uçuyor diye.
Yani çok aşık değildim ben de. Ama bi süre hazmetmek zor oluyır her şey bu kadar kolay vazgelir olmamalı.
Herşeyin ilacı zamandır büyüklerin de dediği gibi. Kendinize başta kendine zaman ver derim çünkü belli bir süre geçtikten sonra anlıyorlar kıymeti. İnsan zaten öyledir elinde ki kıymeti kaybedince anlıyor. Onun için her şey aslında hiç kolay değildir. Kolay gözükür ama içi zorluklarla doludur.
Ben bir şey soracağım fikrinizi almak istiyorum. Biz dört ay kadar konultuk. Son bi iki haftada duygudak olarak daha yakındık. Başka şehirdeydi. Artık sevgili olmuştuk. Beni görmeye gelecekti son güne kadar. Son gün aradı konuşmamız haram falan dedi konuşmayalım vs benim şu an işim vs düzenli yok dedi. Ben ağladım kızdım biraz bahane dedim. Ama karar verdiysen git falan dedim. Sonra bi gün sonra aradı bitirmek istemiyorum ama gelirsem görmeye yavaş yavaş adınu koyacak mıyız, işte islama uygun yaşayacak mısın evlilik için adım atacak mıyız vs dedi. Biz daha görüşmemişiz hiç bu muhabbeti niye yapıyorux dedim falan. Neyde gelmek için pazarlık yapıyor benle. Gelirdem şöyle olacak mı böylr olacak mı. Sinirlendim kapattım telefonu. Arakaşls konuştum. Mesajda biraz sinirlendirdi beni ben de yazma daha dedim. Sonra yazmadı numarasını vs silmiştim ben ilk bitirelim dediğinde o da sildi sosyal medyadan çıkarttı. Ama takipten çıktıpı halde storylerime bakıyır beğeni yapıyordu. Bir de fake hesap açmış ordan da storylere bakıyor amaç neyse. Fake hedaba yazdım tanışıyor muyux diye, başta öyledine önüne çıktın vs dedi sonra biraz kendisi olduğunu ima etti. Benim yazmamı bekliyormuş gurur yapmışmış. Seviyorum seni ama sen yazmadan sevdiğimi söylemem falan diyordu. Sonra konuşmadık görüldü falan attı. Ben de biri mi var diye merak ettiğim için hesabını patlatmaya çalıştım. O zaman geldi kendi hesabından yazdı ne yapmaya çalışıyorsun diye. Cevap vermedim bi gün. Sonra akşam görüldğ attım engelledim
Hala engelli ama fake hesap açmış o olduğunu tahmin ediyorum bakıyo. Ama hiç bi şekilde iltibata geçmiyor. Onun kendi hesabına attığım engeli kaldırsam ne düşünür. Sürekli engeli kaldırsam mı diye düşünüyorum. Ama öyle kalması daha mı iyi olur bilmiyorum. Yabi engelli kalmayı hak ediyor mu bilmiyorum. Sizin fikriniz nedir. Engeli kaldırsam ne düşünür
Kendini unutturmaya çalışmaya başlamış ve kendisi uzak mesafelerde olanınızdan dolayı üzülmüş olabilir ve bundan ötürü de yapmış olabilir. İkinizin de yaptığı yanlış. Onun acaba ailesi aşırı dindar bir aile olabilir ve ondan ötürü demiş olabilir bir ikincisi ise seni denemek istemiş hemen birini buluyor mu ve beni hemen unuttu mu diye buna bağlı olarak da aranız daha da açılmış. Keşke böyle olmasaydı diyebilirim.
Bilmiyorum ya. Bu kadar kolay bitirelim diyebiliyorsa demekki hiç sevmemiş dedim. Ses tonununds üzüntü sezmedim. Sanki ben ağlarken hoşuna gidiyor gibiydi. Biraz şımarıklık sezdim. Engeli kaldırmalı mıyım sence
Engel konusunda en son kararı sen vereceksin ama diğer cümlene cevap vermem gerekirse erkekler kimi zaman üzüntülerini içlerine atarlar sevip sevmediğini ses tonundan anlamak zordur onun için bence gözlem yap derim öncelikle. O zaman bazı konuları çok daha net anlar ve kavrarsın diye düşünüyorum şahsen.
Bana bir fikir sun. Engelli kalması bana ağırlık yapıyor. Ama hak ediyorsa kalması mı gerek diye de düşünüyorum. Engellemem ona ne hissettrimiştir kaldırırsam ne hisseder
O zaman şöyle söyleyeyim sana engellemek ona bakmya iter engelli miyim diye sen kaldırdığın zaman da ne oldu da şimdi kaldırdı diyecek senden bir hamle veya kendisinden bir hamle bekleyecek. Sen eğer ki onu unuttuysan engeli kaldırdığında da hayatında çok büyük bir değişim olmayacak. Eğer ki sende onu test etmek istiyorsan engeli kaldır bakalım ne olacak diye ama çok fazla da ümit verme kendine çok verirsen en son üzülürsün bak bunu da bilmen de yarar var. Sadece gözlem yapmak için de kaldırabilirsin
Seviyorsa yazar mı ben yazmam çünkü. Gitmeye çalışan o neticede
Seviyorsa yazar doğru ama ya senden yaptığı davranıştan dolayı çekiniyorsa ve ona karşı sert bir tutum sergileyeceğini düşünüyor olabilir. Onun için bir önceki yazıda dediğim gibi kendine çok fazla ümit verme sadece hayatı oluruna bırak ve kendiliğinden olanlara bak. Kendini yıpratmana değmez bu kısacık hayat için. Cemal Süreyanın da dediği gibi hayat kısa kuşlar uçuyor.
Tamam öyleyse kaldırırım engeli
Kaldır bakalım engeli biraz zaman ver eğer ki işlerin yolunda gitmezse ve çocuk seni üzmeye yönelik davranışlar yapmaya başlarsa engeli geri koyarsın.
Üzmeye yönelik derken ne gibi
Senle barışıp sonra senden gene ayrılmaya çalışmak gibi veya seni üzmeye yönelik davranışlar mesela sen onu arayıp açmadığında sonra açınca da pardon arkadaşlarla mekandayız demek gibi.
He anladım. Onun için önce iltibata geçmesi lazım. İltibata geçerse ben zaten üstüne bodoslama atlamam. Muhtemelen kolay kolay güvenemem. Yani belki reddederim hatta. Artık eskisi gibi olmaz
Engeli kaldırmam popon kaldırmaz demi
Dötünü* kaldkrmaz
Bir noktada kaldıracak ama gözlem için dediğim gibi şarttır. Hiç bir şey eskisi gibi olmayacaktır bir anda onun için zamanla birşeyler değişir ve olur.
Zamanla ne değişecek
Belki ya eskisi gibi olursunuz ya da eski birer dost olarak kalırsınız. Bir başka ihtimalle de birbirini hiç tanımayan iki yabancı olursunuz.
Evet doğru. İlk engeli kaldırdığımı farkettiğinde havalansa da ben yazmadıkça sönecektir muhtemelen
Aynen zamanla iner helyum dolu bir balon gibi düşünebilirsin zamanla iner ve bir vakit sonra yerde gezer. İlk adımı sen yaparsan kaldırmış olursun. Onun için öncelikle zamanı bekle.
Ben sadeve engel kaldırırım. Yazarsa yazar. Yazmazss bi daha iltibatımız olmaz zaten
Senin ilk adımdan kastın engek kaldırma mı yazma mı
İlk adımdan kastım yazmaktır engeli kaldırmak bir adım değildir.
Engel o kişiye karşı yalnız kalmak veya o kişiyle konuşmasını söylemek amacıyla atıldığı için bir adım olarak görmem ben şahsen.
Anladım ben adım atamam
Tamamdır o zaman sen en iyisini bilirsin diyebilirim.
Beni bırakmış birine benim yazmam mantıklı olmaz zaten. Teşekkür ederim yorumların için bu arada
Ben teşekkür ederim sana benim fikirlerimi önemseyip dinlediğin için eğer ki başka bir sorun olursa da ekleyebilirsin beni oradan da sorabilirsin. Kendine çok iyi bak gül güldükçe mutlu ol mutlu oldukça gez gezdikçe.
Sağolun çok teşekkür
Ben teşekkür ederim iyi güzel günler dilerim sizlere.