Eski sevgilinin bir akrabasıyla birlikte olmak yanlış mı, sorun olur mu?

2015 de 3 ay , 2018 de 2 ay sürdü. Birinde lisedeydik, birinde üniversitede. Üniversitedeyken farklu illerdeydik. Yakınlaşma olmadı. Hatta her ıkisinde de buluşmadık bile. Ama 4 yıldır da arada görüşüyorduk. Ağustosta engel attım. Sevgilisi var onunda. Bir akrabası ile görüşüyoruz böyle hoşlanma var gibi. Sıkıntı olur mu bu durum?

Eski sevgilinin bir akrabasıyla birlikte olmak yanlış mı, sorun olur mu?
Cevapla