Merhabalar Herkese🌸

Az önce bir söz okudum "En iyi ilişki tavsiyelerini yalnız insanlar verir. Çünkü antrenörler oynamaz" diyordu. Ben de aşkla meşkle ilgim olmasa da ilişki tavsiyesi alınan biriyim çevrem tarafından ajxjsjd
SIz ne düşünüyorsunuz?
Merhabalar Herkese🌸

Az önce bir söz okudum "En iyi ilişki tavsiyelerini yalnız insanlar verir. Çünkü antrenörler oynamaz" diyordu. Ben de aşkla meşkle ilgim olmasa da ilişki tavsiyesi alınan biriyim çevrem tarafından ajxjsjd
SIz ne düşünüyorsunuz?
#selamgençlik 🍀🍀
⭐Duygusal zekası averajın üzerindeyse yalnız veya aşk sarhoşu her insandan sağlam tavsiyeler gelebilir. Sadece insan mutluluktan, zevkten havalara uçarken, ayakları yere basmazken sadece kendisinin ve sevdiğinin mutluluğuna konsantre olmaktan; muhatabıyla pek mantıklı empati yapamayabilir. Hepimiz biliriz ki âşıklar sinir bozucudurlar ⭐😃😃😃😃
#tubasueda 🍀🍀
Bence tamamen için boş bir yorum. Tecrübe sahibi insanlar verir en güzel tavsiyeyi. Yalnız insanlar genelde objektif yorumlar yapmaz ve yalnızlık güzellemeleri içerir biraz yaptığı tavsiyeler. İlişki tavsiyesi diye bir şey de yoktur ayrıca, çünkü tavsiyeyle yürüyecek bir ilişki varsa ortada, zaten bitmesi gerektiğinin sinyalini çoktan vermiştir. Çünkü iki kişinin arasında çözülemeyen ve dışarıdan akıl almayı gerektiren güçsüz bir iletişim, elbet bir sonraki depremini de yakın zamanda yaşayacaktır.
Öncelikle güzel bir yorum ve farklı bir bakış açısı. Fakat ilişkilerin tavsiyeye ihtiyacı yoktur olayına katılmıyorum. Tamam düzenli ve uzun soluklu bir ilişkide karşındakini en iyi sen tanırsın ama yeni başlayan veya karşı tarafı çözümleyemediğin zamanlarda fikir almakta sakınca görmüyorum. Onun dışında yalnızlık güzellemesi konusunda kısmen takılıyorum.
Kesinlikle öyle. Ben de çok tavsiye veriyorum şöyle yap böyle yap şöyle davran et diye ama kendime gelince olmuyor mesela hahah
İlişkiyi tecrübe edinmiş birinden tavsiye almak benim açımdan daha sağlıklı olurdu. Ama yapısal olarak ve tavsiye almaya nede nasihat dinlemeye yatkınım.
Cevap
6Cevap
Tecrübeli yalnızlardan gelir diyelim. Jsk
Yalnız insanlar genelde melankolik oluyor. En iyi tavsiyeyi insan sarraflığı tasdikli kişilerden gelir.
Bana göre gerçek anlamda tecrübeli insanlardan gelir
Yalnız ama daha önceden ilişki yaşamış insanların tavsiyeleri daha iyidir. Bir de tabi bakış açısının ve zekasının iyi olması gerekiyor tavsiye veren kişinin.
Kesinlikle evet çünkü onlar yiyecekleri her boku fazlasiyla yemislerdir
Ama öyle insanlar durulmaz ki kanka sjfjej
Duruluyorlar yaa iliski yapmiyorlar fb iliskileri daha cok oluyor ama 😂
En iyi tavsiyeler her zaman evlilerden gelir.
"Aklınız varsa evlenmeyin" sözünü çok duyarız 😂😂
Tecrübe sahibi olup yalnız olmayı seçen insanlardan😌
Kimsenin tavsiyesini takmam
bence öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?