Hayatımızda birinin olmamasının nedeni, çoğu şeyi kabul etmememiz olabilir mi?

Birçok şeyi görmezden gelip, kabul edince belki hayatımızda biri var gibi görünür ama ilişkinin ne kadar sağlıklı ve sağlam olduğu tartışılır.. İçimize sinmeyen, kendimizi zorlayarak taviz vermek, mutlaka bir yerde patlak verecektir..

Ağlayacaksan oynamayalım.. 🤝
Ağlayacaksan oynamayalım.. 🤝
Hayatımızda birinin olmamasının nedeni, çoğu şeyi kabul etmememiz olabilir mi?
Cevapla