AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
131Cevap
Bence Evlenmeden aynı evde yaşamak gerekiyor ki uyum var mı görmek için
burada bu soruyu paylaşıyorsan emin değilsindir diye düşünüyorum bence şimdilik birlikte yaşama ama sık sık yanına gidebilirsin onu her haliyle tanıman önemli bu yüzden arada sırada yanında kalıp ne hissettiğine bak benim düşüncem böyle
Yani kimsenin özel hayatına karışmam tabi senin kararın ama ciddi düşünen bir insan evlenmeden hayatındaki kadınla aynı evde kalmaz. Ciddi bir evlilik planı yoksa bunu istemesinin arkasında ne yatıyor az çok anlamışsındır.
Muhtemelen senin ile düzenli ilişki yaşamak istiyor işi bitince de rahatça bırakabilirim diye böyle bir şey istiyor istersen koynuna girmeden bir düşün derim sende aynı fikirdeysen buyrun geceler seyran olsun
evlenmeyi dusunmuyorsaniz mantikli degil bence en azindan bir nikahiniz olsa daha iyi olur şu an ciddi olabilirsiniz ama bı kac gune nolcagini bilemezsiniz mantıklı gelmedi acikcasi bana
Yani artık çoğu insan aynı evde yaşıyor evlendikten sonra olur olayı kalkmaya başladı diyebilirim ben normal algılıyorum bence olabilir sonuçta onuda tanıman için aynı evde yaşaman lazım
Bi mahallede olsa büyük sıkıntı toplum buna izin vermez, rezidans gibi bi yer olursa kimse karismaz
Ciddiysen nasıl evliliği düşünmüyorsun nasıl bir celiskidesin.
Bence ömür boyu evlenme zaten evlilik demek aynı evde yaşamak hayatı paylaşmak eğer aynı evde yaşarsan adam senle hiç mi hiç evlenmez
Çok şanslısın bende hep sevgilimle aynı evde yaşamak istemişimdir. Ev idare edebilecek olgunlukta ve ya yaştaysanız, birbirinize güveniyorsanız, ilişkiniz uzun süreliyse olabilir bence
Evlilige sen bağlamışsindir olayi, ciddi bi ilişkiniz olduğunuda sen saniyorsundur yoksa bu konuyu erkek arkadasinla istişare ederdin, ortama yazmazdin
Bende sevgilimle beraber yasiyorum, bence dene.
Evli olmayip ayri yasayan ciftler genelde evlendikten sonra taniyorlar ve anlasamadigini anliyorlar bosaniyorlar.
Aileler izin veriyorsa neden olmasın ama sen yinede güvenme sana zarar verdiginde teslim olma bu guzel bir deneyim olacak insanlar dışarda farklı evin icinde daha farklı oluyor umarım mutlu olursunuz
Sakın öyle bir hatada bulunma. Evlenmeden aynı eve çıkarsan zaten seninle yaşıyor ve alacağını almış olacak ve evlilik mantıksız gelmeye başlayacak klasik erkek kafası.
çok mantıklı. her çift evlilikten önce birlikte yaşamayı denemeli.
Ne kadardir birliktesiniz bilmiyorum ama ztn bugüne kadar her şey olmuş bitmiştir bence denemelisin aynı evde kalmadın sürece gerçek yüzünü göremezsin insanların
yasayabilirsin ama cinsellik kirmizi çizgin olsun sakin yapma
Mantıklı değilde senin için mantıklı olsun. Sonra diyeceksin ki beni kullandı duygularimla oynadı hayallerimi yıktı beni terk etti. Biz bu filmi daha önceden görmüştük.
Normalde kimse karışamaz ama madem sordun. Bi erkek olarak söylüyorum kabul etme , evlenirsen en azından kanun haklarını korur diger türlü erkeğin hicbir kaybı olmaz olan san olur
Seks hayatınız varsa bence kalabilirsiniz rahat rahat yapın bari
Bunda hiç bir sorun Yok, illaki evlenmek gerekmiyor, ama tabi Türkiye'de tabi illa bişey söyleyecekler😤
Sallama sen cahil yobaz alt tabaka kesimim onların elinde ülkenin hale geldiği ortada
burada amac belli zaten mantıklımı değilmi sen karar vercen. biz sanki yok desek ne değişcek
Dinen doğru değil canım tabi inancın var ise yok ise bisey diyemem ama örf ve adetlerimizede yakışmaz
evlenmeden olur mu yahu? ben tastiklemiyorum maalesef! oldu olucak hazinenin anahtarını erkek sevgilinede ver!!
bence iliskiniz icin cok güzel olabilir. beraber yasamak evlilige daha saglam bir temel olusturur ve daha iyi tanirsiniz
Evlenmek istemeyen kişiler var ise kopuk hayat kopuk düzen olur ve bin belaya gebe kalırsınız net!!!
Ciddi Sebeblere yol açar ne nişan nede düğünden önce ne olursa olsun aynı Arkadaşda olsa aynı evde olmamalı
mantıklı desem sapık dersiniz mantıksız desem görgüsüz mağara adamı olurum hangisini diyim en iyisi hiçbir şey demiyim
Bende eski sevgilimle aynı evde yaşıyordum oldukça iyiydi.
Sonra neden ayrıldınız?
Mesleğimi yapmamı istemiyordu bende bir seçim yaptım onada saygı duyuyorum herkes asker yari olamaz
Kısaca yarın ayrılığıda var bu işin, ona Bi şey olmaz olan sana olur. yarin öbürgün bıkar çeker gider yazık olur sana
Erkek doğası gereğı sızı arzulucaktır nıkah olmadan eger ıslam sanız musluman sanız uygun degıldır evlenmeden olmaz yanı.
Eğer uzun süreli bir ilişkiniz barsa ve ona güveniyorsan kesinlikle aynı eve çık ama önce tamamen tanıyor ve güveniyor olman gerekiyor bence
Hımm ben bunu biraz daha kullanıyımın canlı hali diyosun🙄 önceden çok mantıklı gelen bu fikir eğitmenim sayesinde çok saçma geliyor artık bana
Aşırı saçma aynı eve çıkmak istiyorsanız evlenin yani hani gerçekten aranızda bir şey geçmeyeceğinden emin olamazsın. Saçma bence
macera ariyor ve bol bol seni becermek kullanmak istiyor. yemek camasir bulasik. yani senden herturlu hizmet istiyor
aynı ev de kalmayı isteyen erkek ciddiyse evlilik ister
Dine göre uygun değil gerçeği söylemek gerekirse evlenme olmadan dine kabul olmuyor
Hayır değil mantıklı evli değilsiniz ve aynı evde kalmasaaainiz
Abla. Bence aynı evde yaşamak mantıksız kimseye güvenme
arkadaşlar dahmer dizisi hakkında düşüncelerinizi yazarmısınız
ne varki bunda istiyor diye bende isterim sevgilim olsa
Eğer ki cinse l bir birlkteliginiz yoksa normal değil evlenmeden saçma bence
Cinsellik olmazsa iyi diyicem ama cinselliğin yaşanmaması imkansız gibi
Günümüz şartlarında bunu yapan çok var zaten takıl geç
Günümüz de bunlar normal durumlar. Baskıcı bir ailen, çevren yoksa takıl.
Kız arkadaş ise olur ama erler durmaz yakar devirir
Elinde fırsat var kaçırma benimde vardı ama toz toprak oldu rüzgar oldu gitti
Evlendikten 6 ay sonra boşanmaların olmaması için ben aynı evde yaşamaya olumlu bakıyorum.
Karşındaki dürüst değilse?, ister nikahsız yaşa ister evlen değişen ne olur? Risk almakmı doğru olan?
Olabilir yani nolucak yani kimseye göre haraket etme olur mu kendi kararını kendin ver☺️
Türk aile yapısını bozdunuz beee imam nikahı olmadan aynı evde kalınmaz beee
istediği zaman onunla olacak birini arıyor çok büyük ihtimalle...
Aslinda daha iyi birbirinizi tanımanız için de iyi bir fırsat
İkinizin düşüncesi aynıysa ailelerde sorun çıkarmıyorsa olabilir
çok güvenilir biriyse kabul et ama ilişki yeni gibiyse (1-7 ay) kabul etmemen senin için daha iyi olacaktır.
Evet gerçekten birbirinizi seviyorsanız deneyin evlendiğinizde alışık olduğunuz için aynı evde yaşamak kolay gelir
Evlenmeden yapma böyle bişey. Ben doğru bulmuyorum
Ailen, ebeveynlerin ne düşünüyor bu konuda?
kirayı bölüşecekseniz mantıklı
aynı evde yasamak evlılık gıbı ztn
Bence olabilir daha iyi tanırsınız birbirinizi
O evden tramer kaydı olmadan çıkman zor