Erkek arkadaşım bir mesajla beni terk etti. Ayrılmak istiyorum yazdı ve beni engelledi her yerden. Bende abisine yazdım?

Erkek arkadaşım bir mesajla beni terk etti. Ayrılmak istiyorum yazdı ve beni engelledi her yerden. Bende abisine yazdım... ulaşmıyorum burağa dedim vs dedim abisine... yarınsı gün bana çok ısrarcısın vs dedi sevgilim. Abisine yazmak absürt mü oldu içim içimi yiyor saçmaladım mı abarttım mı gurursuzluk mu yaptım:((( siz olsanız ne yazar mıydınız sevgilinizin abisine:/

Erkek arkadaşım bir mesajla beni terk etti. Ayrılmak istiyorum yazdı ve beni engelledi her yerden. Bende abisine yazdım?
Cevapla