Nişanlım bana değer vermiyor mu sizce bu yüzden mi yapmıyor yoksa neden yapmıyor sebebi ne olabilir?

Etrafıma baktığımda herkes sevgilisine nişanlısına değer veriyor önem veriyor çevremde evlilik teklifleri jestler bilmem neler görüyorum nişanlımın çevresi de aynı şekilde ama nişanlım bana bir dandik tektaş bile almadı arkadaşları o kadar büyük organizasyonlar yapıyorlar ki nişanlımın arkadaşları sevgililerine yani nişanlım bunları görüp hiç utanmıyor mu acaba 1.5 yıldır nişanlıyız insan hiç mi düşünmez ya dandik masrafsız bir şeyi bile bir kwre söylemiştim çok önceden yapmadı bidaha da demedim umrumda da değil maddiyatçı değilim ama soğuyorum cidden imitasyon bir yüzük alıp otururken bile teklif edemeyecek kadar değerim yok mu imreniyorum cidden insanlara nişanlım bana değer vermiyor mu sorgulamaya başladım ya çünkü bana hiç ufak şeyler yapmıyor biz bunca zamandır beraberiz yemin ediyorum ki sokakta aç gezdiğimiz olmuştur para çıkmasın diye ama kendisine acımıyor hiç son model telefon var cebinde hani fakir de değil ya beklentim yüksek olan insan değilim dandik şeyler bile olur maksat düşünmesi cidden çok özeniyorum ya çevremdeki insanlar sürekli senin hiçbir şeyin yok tektaşın nerde diyorlar cidden utanıyorum benim bu kızlardan eksiğim ne

Güncellemeler
+1 yıl
Ailemde diyor iyice nefret ettim cidden
Nişanlım bana değer vermiyor mu sizce bu yüzden mi yapmıyor yoksa neden yapmıyor sebebi ne olabilir?
Cevapla