Kızlar neden bu kadar duygusal ve dünyayı bu kadar umursuyor?

Dün sevgilimle kavga ettik (hergün olduğu gibi) bende onu sevmeme rağmen ayrıldım çünkü bıktım artık hergün kavga etmekten. Bugün arkadaşlarla bowling 🎳 oynamaya gittik bende story atmıştım hemen “ne çabuk unuttun beni duygusuz ben dünden beri ağlıyorum” gibisinden uzun uzun şeyler yazmış. Ya ayrıldık gitti işte kardeşim birbirimize yaramıyoruz tamam bende seviyorum ama olmuyor işte napim yas mı tutim ya? Biri gider diğeri gelir abi bu dünyayı umursamaya değer mi asıl hayat ahiret hayatı. Siz kızlar neden bu kadar duygusalsınız ve dünyayı bu kadar umursuyorsunuz? Tanıdığım her kız böyleydi. Sırf ona hiç çiçek almıyormuşum diye bana küsen kız tanıdım abi iyi misiniz?

Kızlar neden bu kadar duygusal ve dünyayı bu kadar umursuyor?
Cevapla