Bu kız beni ikinci flörtü olarak mı görüyor yoksa çıkarcı biri mi kendisi?

Üniversitede sınfımıza yeni bir kız geldi. Bi proje için tanıştık , sohbet muhabbet derken samimi olduk. Hatta kendisi geldi yanıma oturdu. Çok samimi bir şekilde yaklaşıyor. Kendisi gün için yazıyor bazı şeyleri hatırlatıyor. Yurtta bir eşyamı vs almaya gittim yurtlarımız yan yana benle gelip kapıda beni bekledi. Gel sana tavla öğreteyim dedi. Alttan alta hoşlandığını düşündüm. Hatta ailesinin resmini falan gösterdi. Alttan alta zarflar attı gibi. Ve bunların hepsi bir hafta içinde oldu. Bugün bana seni bir arkadaşımla tanıştırıcam dedi ben de , kız mı dedim. O da hayır erkek. Ve arkadaşım değil dedi. Ben de flört vs mi dedim. Yani ona benzer sevgili vs değiliz flört tarzında bir şeyiz dedi. Bunu duydum bi değişik oldum. Hani madem sevgili vs düşünüyor yeni tanıştığı birine neden bu kadar hoşkanırcasına ve yakınmış gibi yaklaşıyor? Beni ikinci flörtü olarak mı görüyor? Ne diyorsunuz?

Bu kız beni ikinci flörtü olarak mı görüyor yoksa çıkarcı biri mi kendisi?
Cevapla