Güncellemeler
+1 yıl
Bu son sorumdu herkese iyi geceler tatlı rüyalar 😌💖

Uyy ben onu yiyim, tasarlarım tabi.
Görsel çok şeker görünüyor. Sayısız kartpostal yapasım, aşk yaşayasım geldi.
burdan sevdiceğime sesleniyorum üzgünüm yollamam
Canın sağolsun bebisim
Cevap
7Cevap
Tasarlardım tabi ki kalpli olurdu
Alirim genelde. Icine degisik suslemeler de yaparim. Kart, kartpostal koleksiyonum var:) bayilirim ozel gunlerde cevreme gondermeye.
Pek böyle yeteneklerim yok maalesef.
Yani tabii ki gerekirse yaparım
yaparım ya çok güzel yaparım hatta
Yok uğraşamam kimse için değmiyor
Karşılıklı sevgi ise evet
İyi geceler tatlı rüyalar
Tasarımcı yönüm pek iyi değildir.
Üşenirim
Fjsmsfhdn
Güzelse evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar