Eşim mini giymeyi çok seviyor bende yakıştığı için kıramıyorum kendisini. Kısıtlamak yobazlık gibi geliyor. Sizce yanlış mı düşüncem?

Herzaman diil ama ara sıra giyiyor fakat çok fazla bakan oluyor dikkat çekiyor, sizce kısıtlamammı gerekiyor kendimi yobaz bir eş olmayı yakıştıramıyorum🙄?

Eşim mini giymeyi çok seviyor bende yakıştığı için kıramıyorum kendisini. Kısıtlamak yobazlık gibi geliyor. Sizce yanlış mı düşüncem?
Cevapla