Canım yanıyor. Bir gün benim de hoslandigim benden hoslanacak mi?

yanibasimda duruyor. Ona ne kadar aşık oldugumu bir bilse... Ama ondan tık yok. Olsa hissederdim. Her vakit gecirmemizde acı çekiyorum. Ama arkadasiz diye güya mecbur görüşüyorum. Neden karşılıklı olmuyor. Neden görmüyor beni.

Canım yanıyor. Bir gün benim de hoslandigim benden hoslanacak mi?
Cevapla