Küçük kız kardeşim ağlarken sesi bi acayip cikiyo neden?

Benim 9 yaşında kız kardeşim var çok yaramaz annemin ve benim bazen sabrımı taşırır bizde bazen döveriz öyle kötü bi şekilde değil tabi ağladığında bi garip ağlıyo aaa diye bağırdıktan sonra olduğu yerde sekerken 5 6 saniye katılarak ağlıyo sonra canı çok yandığı için mi bilmiyom acıdan sesi degisiyo sesi daha gür boğuk ve derinden cikiyo neden acaba yaştaşlarina göre daha kötü ağlıyo

Küçük kız kardeşim ağlarken sesi bi acayip cikiyo neden?
Cevapla