Güncellemeler
+1 yıl
Guncellllll
Güncellemeler
+1 yıl
GUNCELLL ERKEKLERRRR
Hani normal storyler öyle acayip bisey de yok. Hep atardı. Yolculuk esnasında şarkı söylerken, ya da muzik açıkken. Mesela geçen gün rakı bardağı tokuştururken ki storysine yakın arkadaşlara sadece açtı. Yine eve donerken ki yolcugunu da. Son 3 4 gündür böyle. Hiç yapmazdi bazılarını yakın arkadaşlara acıyor. Bazılarını normal atıyor. sizce neden?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yakın arkadaşlarında görmesini istediği biri vardır. Bu sen misin:)
Valla bilmiyorum ki. Geçende konuşurken bana gün içinde mesajlarıma erken cevap veremedim ilgilenemedim seninle kusura bakma dedi. Bende ilgi beklemiyorum ki kaldiki yazmak gibi bi mecburiyetin de yok zaten dedim
Saygı denen bir şey var tamam belki şu an öyle görünebilir ama daha farklı gorunmeyecegi ne malum yazdı.
3 gün öncede sabah günaydın dedim günaydın yazdı daha da konusmadik
Normalde attığı herkese açık olan storylerini bazılarını herkese açık atiyir bazılarını yakın arkadaslara
Dediğim gibi sana ilgisi varsa yakın arkadaşlarına seni alıp atıyor yazma ihtimaline karşı bence
Geçen gün konuşurken sen söylesin sen böylesin hami resmen beni anlattı. Bende nasıl bu kadar iyi biliyorsun dedim kalp gözüyle bakmak derler ya öyle dedi Bende ayy o bende hiç yok ya gözümün onundekinu göremem dedim. Ona şüphe yok deyip emoji atti
Şimdi sadece yakın arkadaşlara açtığı storysine baktım şey çalıyor. Ajda pekkan ni tık. Onun da şu kismi
Bence senden hoşlanmış sen de ona biraz soğuk davrandığın için yanaşamıyor
Ateşe yakın ayak yürürdün, gözün hiç kimseyi görmezdi, rrengime burunurdun, gerisini sormican yaşamaksa yasican. Illaki biticek e alisacan. Ölene dek unutmican. Sadece bi tık yaklaşsan yanıma, bi tık bi tık bi tık, bıraksan kendini akışına bi tık
Fazla sordum da sizce soğuk mu davraniyorum
Ya bence soğuk davranmamışsın da o biraz ilgi beklemiş yani ona karşı bir işaret beklemiş sen de vermeyince ger çekilmiş
Bi ertesi gün konuşurken de çocukluktan konu açıldı bende bıyıklı birini çocuk olarak hayal edemedim dedim emoji attım, o da atardım ama bana aşık olursun dedi, o kadar tatlıydım diyosun, merak ettim şimdi dedim
Bak aşık olursan benden değil hahahah yazdı. Bende çocukluğundan bisey olmaz dedim attı bebekliğini cokkk tatlı bideee
Hahahahahah sen aynı benim gibisin o çocuk da eski sevgilim gibi:)
Erkekler hep sevilmek ister ilgi ister sen de en başından ona çabuk ulaşılamayacak kız tavrını koymuşsun şu an doğru yoldasın
Eski sevgilim dediğine göre pek doğru yapmıyorum mu acaba. Gerçi nasıl ayrildiginuzi da bipmiyorum
Ya bizim bazı engeller var arada
Bu çocuk benim 4 yıl önce 2 ay çıktığım eski sevgilimin akrabası bi de geçen ay gamzedeyim deva bulmam şarkısını açmış videonun üzerine de 29.09.2018 yazıp yanina sonsuzluk işareti koydu anladığım kadarıyla sevgilisi var
Başka niye öyle bi story atar ki.
Bana da bazen kalp gözüyle bakmak derler ya öyle dedi Bende ayy o bende hiç yok ya gözümün önünde kini göremem dedim ona ne şüphe dedi. Çok karışık kafam.
Eski sevgilim benim önceki eski sevgilimin arkadaşıydı ama birbirimizi çok seviyorduk sonra eski sevgilim çıktığımızı öğrendi kavga ettiler ben de son çare ayrıldım
eski sevgilisinin olması senin niye kafanı karıştırıyor ki
Bende senin yaşadığını tasarım diye korkuyorum, üstelik bu akrabasj
Büyük ihtimalle yaşarsın ama bence gerçekten insanlar birbirine aşıksa bunlar önemli şeyler değil korkma
Sizde birbirinizi çok seviyormussunuz
Biz çok seviyorduk fakat gerçekten ayrılmak zorunda kaldım erkek arkadaşım sürekli onunla bir geçmişin var kendime yediremiyorum diyordu sonra ayrıldık başkasıyla çıkmaya başladı çıktığı günden beri fake hesabından hikayelerime bakıyor sürekli kaç aydır bunu yapıyo nedenini hala anlamadım
Himmm belki de hayatinda biri var mı ona bakıyordur. Sevgilisi olması seni unuttuğu anlamına gelmez. Kaç yıl geçti ustunden
Yaaa benim durum daha kotu. Akrabası. Birde 3 yıl arayla 3 kez denedik biz
Hani unutamıyormuşum hiç gribi duruyir
kıskanan biri var