Sevgilim bir kıza sevgilin var mı demiş. Kiz yok deyince sevgilim neden yazmış. Kiz beni hak eden olmadı demiş. Itici mi sizce?

yani bir erkek bu cümleden iğreti oolur soğur mu. Fikirlerinizi merak ediyorum

Sevgilim bir kıza sevgilin var mı demiş. Kiz yok deyince sevgilim neden yazmış. Kiz beni hak eden olmadı demiş. Itici mi sizce?
Cevapla