Bir kadının evi erkeğin göğüs kafesi, bir erkeğin evi ise kadının dizleridir. Son Arzum, bu şekilde ölmek...

Ayrı şehirlerde öleceğiz, ne sen beni bileceksin ne de ben seni...
Bir kadının evi erkeğin göğüs kafesi, bir erkeğin evi ise kadının dizleridir. Son Arzum, bu şekilde ölmek...

Ayrı şehirlerde öleceğiz, ne sen beni bileceksin ne de ben seni...
Az sonra kapım çalacak
Son arzun ne diyecek Azrail
Bir yudum sen diyeceğim
Nerden bileceksin sevdiceğim
Gelmezsen öleceğim...
Mayıs ayında Arasibistan çöllerine yağan ikinci kar altında, sucuk ekmek yemek olsun..
Arabistan'ı bilirim ama Arasibistan neresi hiç duymadım 🤔😁
@Sezen33 Allah kabul etsin. Maşallah sana, 40 gün boyunca, nasıl geçti 😊
'Arabisistanı'.. Arap asistanı ya da kafamın içinde ki ütopya gibi düşünebilirsin..
Yazım yanlışı olamaz mı? 😠🙄
Saçmalama seviyemi zirvede bırakayım bari. 💪
Evet bu şarkı Gerçekten harika soruya Gelecek olursak son Arzum nedir diye soracak olurlarsa sadece şunu söylemek isterdim Tek bir kelimeyle birazcık huzur
Hayatımı musmutlu sevgi sağlık ve zenginlikle ve harika tek bir kadınla yaşamak.
Boş değil bol olsun inşallah 🙂
Sağol 🙏🌹
İnşallah, teşekkürler 🙂🌹
Nerdee böyle adamlar böyle sevdalar sevdiğim adamın güzel kalbinde nefes aldığımı bilmek yeterli bence
İnan bana insan aradığını bulursun, sadece inanmak gerekir.
Teşekkür ederim 😍 eig için
Ölmeden son kez içli köfte yiyeyim
Cevap
10Cevap
Son Arzum bütün hayatımın hiç yaşanmamış olmasını dilemek olurdu :)
Şarkı güzel ama akustik versiyonunu çok sevmedim, orjinalindeki o tiz çıkışlar o güçlü vurgular daha fazla hoşuma gidiyor.
Son dileği sorulan sınırsız dilek hakkı ister ya 😂 benim de son Arzum, arzularımın son bulmaması olurdu.
O değil de sen tatile efkarlanarak başladın, sonunda depresyona girmiş şekilde işe dönmezsin umarım 😀
Günaydın bebeğimm😬☺
Bakıyorum güne romantik baya duygusal başlamışsın...🤦🏻♀️ Bir kadının evi şöminen karşısında kahve yudumlamak.. kedinde olursa senden huzurlusu yoktur👍🏻
Soruyu okuyunca akşam öleceğim gibi hissettim moralim bozuldu
Keşke günahsız olabilsem
Daha çok arzu 😋
Var bir hayalimiz elbette.. :)
Son Arzum ne diye sorsalar bilemem sanırım
Öleceksem son Arzum;imanla ölmek olurdu.
Bilmem hiç düşünmedim
Biri kafama silah dayadı ise son Arzum onun kendi kafasina sıkması 😁😁
Bir çanta dolusu para
Dolar olsun.
Parayı bulayımda
Sen bilirsin nerde?
Şaka bir yana şu an çok sevgiye ihtiyacım var. Bir kadının yanında
İyikii varsınız siz kadınlar. Terapi gibi geliyorsunuz bazen
Ölmek istemiyorum 😭
Herhalde son bir kere sarılırım herkese
Onun beni sevmesi...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?