#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Hangisi daha romantik? Mutlaka bir taraf ağır basacaktır...⭐
#tubasueda 🍀🍀
⭐ Hangisi daha romantik? Mutlaka bir taraf ağır basacaktır...⭐
#tubasueda 🍀🍀


Ben dizi ve filmleri çok seven biriyim valla bana göre film derim. Bazen ama dışarıda öyle hava oluyor ki gece resmen dışarı gel diye çağırıyor öyle havalarda dışarıda gezmek daha romantik olur diye düşünüyorum. :)
Evim sahilde. Deniz kenarında gece yürüyüşünü sık yaparım ve çok severim. Yol boyu sohbet, sıcak çay molası ve denizin huzur veren manzarası benim için en güzeli ✌
Yürüyüş daha romantik
Gece yürüşü yapmak. Mesela geçen sefer yürüyüş sonucu X komiser beye denk gelip gördüğüm yavru sevimli üzerine sohbet ve arkadaş olmuştuk :)
Cevap
14Cevap
Evde film izlemek daha romantik, gece yürüyüşü tehlikeli hırlısı var hırsızı var...😄
yürüyüş imkanım varsa bence yürüyüş daha romantik :)
Ay gece yürüyüşünü ne severdimm.
Ama bu ara hiç yapmıyorum , sevdiğim şeyler çok değişti gerçekten.
Filmi tercih ederim
Gece yürüyüş yapmak daha ağır basıyor.
Haftanın 4 günü yürümek isterim 2 günü film 1 günü kafa dinlemek.
Yağmur ve kar da sevdiğinle el ele yürüyüş yapmak daha bi romantik ancak birbirine vakit ayıramayan çiftler film izleyerek bu hakkını kullanıyor
Romantizim olarak ikisi de yapılabilir aynı gün içinde, bilemedim
Film izlemenin keyfi bir başkadır.
Yürüyüş çok sıradan dır bence
Hava güzel se yürüyüş yapmak hava soğuksa film izlemek daha keyifli olur
Gece gece yürüyecek enerjim asla yok. Film izlemek daha bana göre.
Önce yürüyüş yapmak sonrasında abur cubur alıp film izlemek hatta öncesinde duş bile alınabilir
Gece yürüyüşü de ben pek romantik biri olmadığımdan bana romantik gelmiyor
Film izlemek :
İkisininde yapmak lazım belli zaman araliklarinda
İkiside romantik ama şu havada dışarda yürünmez en iyisi film izlemek
Evde filim izlemeyi tercih ederim
gece yürüyüşü yapmak daha güzel :)
Ikisi de guzel, secemedim.
yürüyüşü tercih ederim
Evde Mahidevran'ı seyretmek daha güzel
Yağmur yağıyorsa gece.
Yürüyüş diyorum
Gece yuruyusu daha cok severim
Bu zamanda evde film izlemek derim.
Gece yürüyüşü daha iyi gibi
Film keyfi
Evde flim izlemek. Ama romantik bir flim olmalı.😄
Bence yürüyüş yapmak… 🏃♀️
Film izlemek
gece yurusu tabı :)
Film izlemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?