Çirkin erkekler bana adım attığında sinirlenmem normal mi kibir mi?

1.73 boy sarı saç yeşil gözlüyüm, babam değil ama annem göçmen ona çektim, kibirli değilim yanlış anlamayın ancak çirkin bir erkek adım attığında cidden kıl oluyorum. Yani neyine güvendin ki, davul dengi dengine sonuçta. Kendine bakmadan niye gözünü yüksekte tutuyorsun, hadi paran olsa neyse de o da yok. Bir de bunları red edince çok gurur yapıyorlar her şey tip olmuş gerçek sevgi kalmamış diye, madem tip önemli değil sen niye bana bakıyorsun çelişkiye bak. Çirkinin adım atmasına sinirlenmek kibir midir?

Çirkin erkekler bana adım attığında sinirlenmem normal mi kibir mi?
Cevapla