Sevgilim madde bağımlılığı tedavisi gördü ve ilaç kullanıyor. Siz olsanız evlenir miydiniz?

2 yıllık ilişkim vardı. Kumar oynadı. Madde bağımlılığı tedavisi gördü şuanda da düzenli aralıklarla amateme gidiyor suboxone isimli bağımlılık tedavisinde kullanılan ilacı kullanıyor 1 yıldır çalışıyor işi var. Görünüş olarak düzeldiğini söylüyor umutlu mutlu ilacı kullanıyor sadece. Evlilik istiyor? İlacı bırakmadan olmayacağını söyledim. Ben çok kararsızım birbirimizi seviyoruz ama ne yapmalıyım bilmiyorum. Siz olsanız nasıl bir yol izlerdiniz?

Güncellemeler
+1 yıl
Görüşleriniz benim için önemli yardımcı olabilirseniz mutlu olurum
Güncellemeler
+1 yıl
Potansiyel dayak mağduru diye yorum yapan bayan arkadaşa sesleniyorum ileride dayak yemeyeceğine dair sözleşmemi imzaladın üst makamlarla?
Sevgilim madde bağımlılığı tedavisi gördü ve ilaç kullanıyor. Siz olsanız evlenir miydiniz?
Cevapla