Düğünüme 3 ay var fakat ben hiç heycanli degilim neden?

Arkadaşlar 3 yıldır bekliyoruz düğün tarihide aldık birbirimize çok düşkünüz normalde ama uzadıgından mıdır uzak ilişki yürüttügümden midir hiç heves yok gelinlik bakayım vs sürekli eleştiri moduna geçmiş durumdayım düğünden 3 ay önce normal mi bu durum?

Düğünüme 3 ay var fakat ben hiç heycanli degilim neden?
Cevapla