Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
9
Cevap
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben evliyim ama eşimle farklı ülkelerdeyiz, ben de eşiyle yan yana olan insanları kıslanıyorum. Evlilikle bitmiyor iş maalesef. İş sorumlulul bunlar da var 😿
Saçmalama ya. Arkadaşlarimdan bekar olan yok 😅 ama benim zerre evlenme hevesim mevesim yok. Böyle çok mutluyum. Yani kişiye bağli. Arkadaslarinin evli olup olmamasina bagli degil bence
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Eminim yaşamissindir o duyguyu belki şu an hatırlamıyorsun ama buna eminim. Her kızda var bu düşünsene yaşın evlilik yaşı hala sapsin sonra yakın bir arkadaşın çok iyi bir taliple aşk dolu evliliğe adım atar. Sende bunu görürsün. Ama adayın bile yoktur.
Yaw yok gerçekten yaşamadım. Yaşasam söylerim. Ben şu yaşlarim için evlilikten çok uzak bir kafadayım. İlgim de yok. Hatta yakin arkadaşlarima da bana kalsa daha erken dedim hep. He tabi beni dinlemezler ama herkesin kendi tercihi deyip geçtim. Hiç öyle dert etmedim
maalesef coğrafya kader yaşadığım yerde bu bikere böyle benimsenmiş onlar gözünde evlenen kız temiz namuslu ve şanslı kız evde kalan evde kalmış işe yaramayan öylesine biri
Doğu da mı yaşıyorsun? Coğrafya kader ola bilir ama bu düşünceler saçmalıktan başka hiç bir şey değil. Kimin ne dediğini umursama keyfine bak hayat senin hayatın
Ohooo geçen biri demişti bana demişler bekle zamanla olur önce kendine odaklan falan kız diyo bende öyle yapmışım şimdi 30 yaşıma geldim hala sapim demek yanlış yapmisim diyodu. Şimdi anlamazsın ama arkadaşlarin aileleriyle göründüğünde çocuklarıyla zaman gecirdiginde sen hala bekar elinde kola v. s içiyor şekilde onları izlerken o ise yaramazlik hissiyatı doğunca içine anlarsın ne demek istediğimi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ben evliyim ama eşimle farklı ülkelerdeyiz, ben de eşiyle yan yana olan insanları kıslanıyorum. Evlilikle bitmiyor iş maalesef. İş sorumlulul bunlar da var 😿
Çok iyi anlıyorum seni
Allah yardımcın olsun.
Olsun sorumluluk her evlilikte var bekarlık 18 yaşına kadar güzel sonrası cehennem kendimi kötü hissediyorum
kıskanmıyorum allah mutlu etsin onları bana da tebrik etmek düşer
Kabulleniş
kıskançlık adamı yer rahatına bırak
Saçmalama ya. Arkadaşlarimdan bekar olan yok 😅 ama benim zerre evlenme hevesim mevesim yok. Böyle çok mutluyum. Yani kişiye bağli. Arkadaslarinin evli olup olmamasina bagli degil bence
Eminim yaşamissindir o duyguyu belki şu an hatırlamıyorsun ama buna eminim. Her kızda var bu düşünsene yaşın evlilik yaşı hala sapsin sonra yakın bir arkadaşın çok iyi bir taliple aşk dolu evliliğe adım atar. Sende bunu görürsün. Ama adayın bile yoktur.
Yaw yok gerçekten yaşamadım. Yaşasam söylerim. Ben şu yaşlarim için evlilikten çok uzak bir kafadayım. İlgim de yok. Hatta yakin arkadaşlarima da bana kalsa daha erken dedim hep. He tabi beni dinlemezler ama herkesin kendi tercihi deyip geçtim. Hiç öyle dert etmedim
Yaş kaç ki
Nedir bu evlilik merak ı? Nedir bu evlilik aciliyeti cidden hiç anlamıyorum
Geride kalmak insanı yoruyor iğrenç his veriyor
Evlenmedin die geride mi kaldın? Bu mu demi geri de bırakıyor? Hayata Çok yanlış bir bakış açın var bakış açını değişmelisin. Her şey evlilik değil
maalesef coğrafya kader yaşadığım yerde bu bikere böyle benimsenmiş onlar gözünde evlenen kız temiz namuslu ve şanslı kız evde kalan evde kalmış işe yaramayan öylesine biri
Doğu da mı yaşıyorsun? Coğrafya kader ola bilir ama bu düşünceler saçmalıktan başka hiç bir şey değil. Kimin ne dediğini umursama keyfine bak hayat senin hayatın
Güneydoğu ama kim istemez mutlu bir yuva
Yahu herkes mutlu bir yuva ister ama acelemiz yok
Kendine bi yol çiz ve bi hedef koy. Diğerlerini bi kenara bırak ve sadece kendinle ilgilen 😉
Ben hayatı kaymıs mutsuz ılıskıler gordukce artık dusunmuyorum evlılık.
Her evlilik öyle değil bekarlık cokmu iyi evde otur yat kalk iç işsiz gibi
Senın tembellıgın bu :) benım oyle bı hayatım yok sukur kı
Ama yine iyi değil millet evlenip çocuk yapıyor hayatını düzene koyuyor
Bu dusunce sıstemıyle ureme sen bence. Insanın duzenı kendınde baslar. Sorumluluk cocuk basta baslar
Ohooo geçen biri demişti bana demişler bekle zamanla olur önce kendine odaklan falan kız diyo bende öyle yapmışım şimdi 30 yaşıma geldim hala sapim demek yanlış yapmisim diyodu. Şimdi anlamazsın ama arkadaşlarin aileleriyle göründüğünde çocuklarıyla zaman gecirdiginde sen hala bekar elinde kola v. s içiyor şekilde onları izlerken o ise yaramazlik hissiyatı doğunca içine anlarsın ne demek istediğimi
32 yasındayım senle tecrube yarıstırmıycam burada. Burdakı dusuncelerını yorumluyorum. Su zamandada evlılık buyuk rısk demek. Ama yasa gör
İki tarafta temiz ve karakterliyse o evlilik cennet gibi olur.
Senı kandırıyorlar :)
Sen öyle san
Cok uzulceksın bu dusunceyle gidersen
Nazar etme ne olur çalış seninde olur 😂😂😂
Evlimisin ne işin var burada
Bekarım evlenmek gibi bir yinetimde yok sen beni boş ver de kendi derdine yan 😂😂
Evliliği sevmeyen biri neden bana bunu diyo anlamış değilim
boş ver anlayamazsın ki 😂😂
Söyle anlayalım
Sevdiğim kız evlendiği için gerisini pek takmıyorum
Geçmiş olsun
geçirenler sağolsun hem bana hem neyse boş ver
Sen de evlenirsin tatlım. Sabret biraz
Karşıma kimse çıkmıyor
Bi sürü erkek var ama
Ben karakter arıyorum ben insan arıyorum o çıkmıyor
O da var da sana denk gelmemiştir
Nerde oturuyorsun tatlım
?
Hayır.
Bravo
Gram kıskanmıyorum
Neden
Kıskanılacak bişey oldugunu düşünmüyorum türkiye de boşanma oranları cok yüksek yani evlenmek kolay devamını getirmek zor.
Ama hepsi öyle degilki çok mutlu olan lar var
olan var olmayan var olmayıpda dışarıya mutluymuş gibi görünende var :)
Benim gördüklerim her şekilde mutlu
ne olsun ıstıyosun haftaya gelelım mı ıstemeye