Güncellemeler
+1 yıl
En fazla naptın 😂yalansız dürüstçe
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar soruyu beyeninde daha fazla kişinin önüne çıksın
Kıskandırma olayını sadece ortaokulda yapmıştım. İlişki esnasında veya ilişki bittikten sonra böyle bir şeye başvurmam.
Ben intikam seviyorum aldatilirsam intikam alırım
Ben buna intikam demem, yaptığı seviyesizliği farklı bir saçmalıkla yapılan bir şey intikam olmaz.
O senin görüşün herkesin kendi özgür düsüncesi
Cevap
4Cevap
En yakın arkadaşını tavlamıştım
😂😂
İntikam soğuk yenir
Hiç bişey yapmadım, zaman kaybı
O da güzel ama intikam seviyorum ben
Boş iş, iplememek en iyisi
Kız kardeşini ayarladım
Oo çok iyi lan büyük kavga sebebi 😂
Birde kayarsam
Ortalık birbirine girer
Kayaca’m göreceksin
Vay be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?