Bana göre de 28 yaşına kadar falan yok :D Fotoğraf çektirdiği küçük kıza, 30 yaşına kadar ciddi ilişki yaşamak yok demiş :D

Bana göre de 28 yaşına kadar falan yok :D Fotoğraf çektirdiği küçük kıza, 30 yaşına kadar ciddi ilişki yaşamak yok demiş :D

Bence 18 yaşına kadar yok ama 18 yaşından sonra ciddi düşünen birisi ile olmak lazım hani her ilişkiyi aslında ciddi olarak başlamak lazım kimse iki gün takıl bırak ilişki yapmak istemez.
Bu siyasilerin milletin aşk hayatı evlilikleri vs ile alıp veremediği nedir abicim ya, bizimki en az 3 çocuk der erken evlenin der Biden amcam en az 30 yaş, o yaşa dek zıp zıp zıplayın daldan dala der. Salın abicim gençliği, tavsiyelerinizi kendi çocuklarınıza saklayın :D
Otuz yaşına kadar istediğin onbir de oyna sonra otuz yaşında sabit bir yerde kal işte demek gibi olmuş. 🤣🤣🤣 Daldan dala otuz dediğinde bir dalda kal işte de diğer tabiri. 😃
Doğru bir tespit. 30 yaşına kadar değişkenlik gösteren fikirler anca oturur o yaşta. Hayat bakışı netleşir insanın. Ne istediğini bildiğin yaştır ve minumum hata seviyesinde kararlar alırsın. 💯 Doğru bakış açısı, daha oturaklı kararlar ve seçimler..
Cevap
57Cevap
Doğru demiş, yabancılar hep bu kafada. Hayat bu yüzden onlara güzel 😅
Bence saçma bir tavsiye.
Biden dedem zamanında çok büyük yaralar almış ki böyle bir tavsiye veriyor. Trump'ta şöyle demişti; "at gibi gidenler it gibi geri dönecekler ama biz güzel atlara binip gitmiş olacağız"
25...
Bilim insanları, bedensel gelişimin tamamlandığı nokta olarak 25 yaşını işaret eder. Öncesi erkendir.
Aptal adam, buna o mu karar veriyor? İsteyen istediği hayatı yaşar, sen mi belirleyeceksin kızın hayatını? Bunadı iyice
Ciddi ilişki 22de başlamalı, 25te de evlenmeli bence insan anca 😀 tabi benim ciddi ilişkim 18de başladı 26da evlendik ama olsun 😀
Hepimiz biliyoruz ki yaş ilerledikçe evlenme ihtimali o oranda azalıyor ya da kriterlerini düşürerek evlenmek zorunda kalıyorlar
30 yaşından sonra sizinle evlenecek saf, s*lak, beta koca bulabilirseniz ancak öyle evlenirsiniz. 😀😀
Bunun yaşı olmaz. Ya hiç ilişkin olmayacak ya da her zaman amaç ciddi olmak olacak. Ciddi değilsen eğlen benimle diyorsun bir kadın olarak.
En son kadinlarda 25 yaş, erkeklerde 30 yaş olmali bence. Ama en son yani. Mümkünse ikisi de 25 yaş
ne ilişkisi olacak 30 a kadar? f*ck mi? çok yanlış bi tavsiye.
Yaş bilmemde okul bitmeden iş hayatına girmeden, gezip tozmadan ciddi den uzak durulmalli
O zaman gecelik ilişkiler olur
Kafam karisti neye gore soylemis 30 yasina kadar o.. bulukk yap 30 yasinda evlen mi demis
Yabancılar durur mu? 16 dan başlarlar şey yapmaya. Baya s. kisken varliklar
dogru soylemis. Bu zamanda gercek insani bulmak daha da zorlasti.
esprisi bile saćma milletin özel hayatina kimse şaka da olsa laf etmemeli.
Eğlen coş hayatını yaşa mı demek istemiş yani.. sapık pedofili Biden
Beyin göçünü teşvik ediyor hep dış güçlerin oyunu bunlar 🤣
Bu adam geçen kendi kendine tokalasip, ölmüş birini kürsüye çağırıyordu. gahgjsgjsjgjsn
Amerikalılar Trump i mumla arıyorlardır 😀 deliydi meliydi ama iyidi 😅
30'a kadar gelene geçene vurdur, 30'dan sonra hanım kızı ol değil mi?
Sanane hımına godumun jodeni bideni ne karışıyorsun milletin işine
Adamin yarı türk oldugu belliydi diyecem de yine Avrupai düşünmüş 😅😅
Ciddi ilişki ne mk leyla ile mecnun mu olcaz
Bu 30 yaşına kadar hayatın tadını çıkar demek değil mi
25-27’ye kadar yok. 29-30 evlenmek icin ideal eger evlilik dusunuyorsa
İlla bir sınır olacaksa 23 falan olmalı bence, 30 ne 30'dan sonra af edersin çükümüz bile kalkmaz kadında aynı şekilde yıpranıp işlevini kaybetmeye başlar
Biraz abartma tozu kullanmış 😃
Dayının amacı neymiş?
40 yaşına kadar diyorum
dayı bence ona göz koydu 30'a kadar eylencelik takıl ciddi düşünme demiş. 30'a kadar götürecek çıtırı heralde
Dayının danışmanı mısın
danışmanı değilim ancak bu bidonun genç kızlara zaafı olduğunu biliyorum. bi kaç tane videosunu gördüm kızların arkasına filan geçiyo dayıyo
"Saçmalik sevmek, hayatını adamak bir ömür niyetlenmek ciddiyetsizlik mi oluyor ağaç yaş iken eğilir 30 undan sonra ciddi niyet değil sadece laf olsun diye evlilik olur."
Bence 25 ideal diye düşünüyorum..
Zaten İnsan ilk önce finansal bağımsızlığını sağlamalı
İlişki yok deseymiş ama bu yaşlı bunaktan doğru dürüst tavsiye çıkmaz
Ciddi olmayan çok eşlilik güzel ama bir saatten sonra bir kişi ile olabilme kabiliyetin ortadan kalkıyor yapamıyorsun
Bence hicbir zaman yok. Cunku wrkekler sevdikleri kadini kiriyorlar.
bidenin çıtır kızlara zaafı var zaten. belliki göz koymuş çıtıra :D
jeo biden pedofili?
28 yaşına kadar sanırım yok
Dhdjjxjd okuyunda memur olun dememiş iyi ki
55 yasina kadar😂😂
Pedofili sapık
How biden akrep Burcu
Ahshwh tavsiye süper bence de 30 idealdir
kızın ağzına lahmacun kürği ile vurasım geldi
Bidon reis haklı. 😅
Kizin bakisina gore simdiden iliskisi var gibi 😅
Biden arada doğru sözler söylüyor 😂
20-23 olabilir.
bizde ayakları yere değiyorsa evlendiriyorlar.
Doğru söylemiş 5 çocuk yapın dememiş mi
Çok doğru bende öyleyim şu an
Alzeihmer kafası ciddiye almamak lazım 😂
Ciddi ilişkiden kastı evlilikse bence hiç yok
Adam kesinlikle dogru soylemiş
Ben 32 yim hala yok az bile söylemiş 😂😂😂
Abla keske sizin kadar kafaya takmasam bazi seyleri..
Heryerden engel engel biktim artik cidden
Hahha herkesin hayatına kimse karışamaz
Bu adam da oğlu da pedofil pzvkler
Evlenene kadar olmamalı.
Kız hayatının şokunu yaşamış
30a kadar daldan dala
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?