Arkadaşlar bir ilişki de kiz erkekten 3 yaş büyükse sıkıntı mi sizce?

Kendimden küçük bir çocuk benden hoşlanıyor ben de onu beğendim fakat ben ondan 3 yaş büyüğüm sizce normal mi gençler biz bir ilişkiye başlasak olur mu bizden dersiniz?

Arkadaşlar bir ilişki de kiz erkekten 3 yaş büyükse sıkıntı mi sizce?
Cevapla