Neden tanimadiğim bir kadın "seni korumak istiyorum" diye bir erkek hakkinda uyarir?

Bir çocuk ile taniştim. Ben 29, o 25. 3 hafta boyunca numarami ve instagramimi istedi her gördügünde. Ben bunu tersleyip duruyordum yolluyordum yanimdan. Arada da ordan başka kişilerle konuştugunu biliyordum zaten. Hatta şakasina ben kizlardan birine demistim al bunu ben istemiyorum diye.

En son birkaç gün gitmedigimde yine geldi uzunca bi konuşnca dedim tamam instagram vereyim arkadaş gibi olduk zaten. Çocuk o olaydan sonra hep arada yanima geliyor ve spor salonundayken dibimden ayrilmiyordu. Özellikle halter bölümündeyken orasi erkek agirlikli diye belkide bilemem. Numaralari da verdik 4 kez spordan sonra bir şeyler icmiştik.

Geçen yanimizda başka bi kiz da vardi hatta normal sporumuzu yaptik. Ben bi baska alete gectim, cocuk baska bi bölüme gecti. O kiz gülümseyerek yanima geldi ve bana onun kuzenim veya erkek kardeşim olup olmadigini sordu. Degil dedigimde de.

Dikkatli olurdum dedi. Bu cocuk buranin yarisinin numarasini istedi dedi ve seni korumak istiyorum dedi.

Cok tuhafima gitti. Cocuk bundan numara istese niye yaninda antrenman yapsin? Annesinin ölüsü üstüne de yemin etti tanimadigina dair. Uyarmak neyse de korumak ne alaka diye kac gün içim içimi yedi.

Sizce bi kadin neden böyle bir şey demiş olabilir? Kendi de orada sürekli erkeklerle konuşan biri görüyorum yani. Ben konuşmam erkeklerle hatta erkekler cesaret bile edemezler bazilari internetten bulur öyle yazarlar. İlk defa spor salonundan biriyle görüşüyorum. Tam da gercek bi date olmadan 1 gün önce oldu bu yaşananlar...

Cocuk cok ilgili. Ben mesajina cevap vermesem bile cok beklemeden yine yaziyor... genelde iş, ev ve sporda geçiyor zamani. bilemedim...

Neden tanimadiğim bir kadın "seni korumak istiyorum" diye bir erkek hakkinda uyarir?
Cevapla