Sizce ben nasıl davranmalıyım? Ona karşı nasıl bi yaklaşımda bulunmam lazım?

4,5-5 yıldır tanıdığım beraber alışverişimizin olduğu iş yerinde firmalardan biri olan beyfendi var evli hatta kızı var. Bunca zaman Bi yanlışını görmedim. 1 aydır falan beni arayıp sorması sıklaştı eşimle problemlerim var dedi görüşelim vs dedi görüştük kahve içip sohbet ettik telde konuşmalarımız dewam etti. Barıştık dedi fakat yine görüşelim dyo sizce napmalıyım?
Sizce ben nasıl davranmalıyım? Ona karşı nasıl bi yaklaşımda bulunmam lazım?
Cevapla