Güncellemeler
+1 yıl
Açık sözlü olun lütfen evlilik konusunda ikilemdeyim
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Üstü kapalı yazacağım evlilik de özel anlamda kendime güvenmiyorum o yönden biraz zayıfım ancak bir yandan aile de kurmak istiyorum sizce bu sorun evlilikten vazgeçmemi gerektirir mi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
bence çekinmen gereken bir şey yok karşıdaki de tecrübesiz olucak büyük ihtimalle ve zamanla alışırsın zaten sence bütün evliler malum işte pro olarak mı doğdu hayır tabikide. herkes tecrübeyle alışacak o yüzden bence evlilikten vazgeçmen için hiç bir sebep yok
Sorumda çok net anlatamadim konu tecrübe değil. Açıkça anlatmam gerekirse ben zor sertleşiyorum ve evlilikte en fazla haftada 1 ilişkiye girebilecek durumdayım o da zorlarsam kendimi... Bu sıklıkla idare etmem sence sorun yaratır mı?
hmm işte o zaman kötüymüş bence doktora git ve sebebini öğren ve tedavisi neyse onu olmaya bak çünkü evlilikte bu ilerde sıkıntı çıkarabilir
Hafta da 1 kez olması sorun olur yani? Peki ne sıklıkta olmalı sence evlilikte tabi bu herkes için farklıdır ama kendi adına konuşursan bir kız olarak?
ben hiç yapmadım bilemem ama duyduğum kadarıyla evliler genelde her gün yapıyorlarmış ve kadınlar erkeklere göre daha istekli oluyolarmış ve senin haftada bir kez olması kadından kadına değişebilir tabiki ama genel olarak sıkıntı çıkarabilir
Sıkıntı çıkarabilir derken aldatılma kızın gözünün dışarı kayması vs bahsediyorsun sanırım?
yok onu demek istememiştim ama o da olabilir tabi. ben kavga olur manasında demiştim kız yapmak isticek ama senden geri dönüş alamayınca doğal olarak kavga olucak falan...
Bu arada evet biz sizin kadar düşkün değiliz genelde toplum da tam tersi bilinse de
evet gerçekten öyle...
Kavga kısmı aklıma gelmemişti açıkçası o da var tabi.. Ben red etmem kızı her istediğinde cevap vermeye çalışırım ama yatağa girip sevişmemize rağmen sertleşme olmazsa yine de kavgalar olur mu?
kişiden kişiye gösterir tabi ama kavga olma ihtimali yüksek
Düşüncesi bile kötü geri dönüş yapamamak benim açımdan da berbat bir his olur zaten haklısın... Son bir şey daha soracağım sende benim gibi bekar ve hiç kimseyle olmamış birisin.. bir kız olarak sen ne sıklıkta istek duyuyorsun ve ne sıklıkta mastürbasyon yapıyorsun yanlış anlama kızların daha istekli olması bekarlıkta da geçerli mi o yüzden soruyorum bunu
Gizli paylaşım yaptığın için söylemende sıkıntı olmayacağını düşünüyorum sende istek ve mastürbasyon durumu genel olarak ne sıklıkta kabaca?
Sürekli bu konudan dolayı kavga ayrılık getirir sonunda.. Sonuç olarak bu durumda önerin nedir peki cinsel gücüm zayıf olduğu için evlilikten uzak mı durmalıyım ya da ne önerirsin?
bence doktora git ve sebebini öğrenip tedavi olmaya bak. kesinlikle evlilikten uzak durmamalısın bence her insan sevmek sevilmek ister yaşın ilerleyince keşke evlenseydim diyebilirsin. belkide belli mi olur evlenceğin kişide senin gibi cinsel isteği az olan biri olur ve mutlu mesut yaşarsınız.
Evet doktor belki çözüm olabilir ve haklısın benim gibi olan bir kızla tabiki daha güzel uyum sağlarım ama var mıdır öylesi emin değilim...
Mesela örnek olarak sana benim gibi afedersin cinsel gücü düşük bir erkek denk gelse evlilikte tepkin ne olurdu sen bunu sorun eder miydin bir kadın olarak yoksa olduğu kadar diyip durumu kabul mü ederdin?
Bugün gitiim doktora konuyla ilgili
yani şimdi olsa kabul ederdim çünkü evlilik sadece cinsellik değil sevmek, saygı göstermek önemli ama evlenince nolur fikrim değişir mi onu bilemem.
ne dedi doktor?
Herhangi bir sorun çıkmadı sigarayi bırakmamı ve ağırlık çalışmamı önerdi bunları yaparsam daha aktif olabilirmişim.
Bekar olduğum için böyle olmak beni etkilemedi şu an açıkçası ama evlendigim de cinsel gücümü arttırmam sence gerekli mi?
Bir sorun yok görünür de ama durum buymuş sence cinsel gücümü yine de arttırmam gerekir mi evlilik için?
Önce bir doktora gitmelisin. Sorun ne boyutta ve çözülür mü onı öğrenmelisin. Sonra eş adaylarına evlenmeden önce durumu söylemelisin. Kabul eden evlenir
Aslında tecrübem yok hiç cinsel anlamda ama şöyle açayım konuyu ben afedersin mastürbasyon yaparken vs çok zor sertleşiyorum sıkta yapmıyorum hafta da 1 bile yapsam zor oluyor. Bu sence bir iktidarsızlık göstergesi mi ve gerçek ilişkide de durum aynı mı olur?
Bi doktor olarak söylemeliyim ki evet bir sıkıntı var, ilişki de mastürbaayonda olandan daha az sertleşme olur genelde. Psikolojik kaygılar, karşı tarafa mahcup olma fikri gibi faktörler etkilediği için.
Doktor olmanız çok sevindirdi 😇 mastürbasyon yaparken zor sertleşmem cinsel gücümün zayıf olduğunu mu gösteriyor peki?
Yazzz bi bana anlatayim