Ağlıyorum rahatlayamıyorum. Yaşamak, aşkı bulmak ne zormus. Sevıyorsanız bırakmayın arkadaşlar?

Bu dünyaya geleli 27 yıl oldu. Ne aşkı bulabildim, ne ıstedıgım hayatı yaşayabıldım. Buna da şükür gocunmuyorum ama cok denedim cok yanıldım, cok flörtüm oldu. Bazılarını cok sevdım onlar sevmedı, bazıları benı sevdı ben sevmeye calıstım olmadı. Dikişi tutturamadım. Herkes yolunu çizdi ben daha kalemi bile elıme alamadım.. Kendıme cok kızgınım, hayata da... Sımdı onu üzecegim, biliyorum cok üzülecek, 1 ay oldu yuzyuze tanışalı... O benle mutlu ama ben sevemıyorum, cok ugrastım cok cabaladım sevmek ıcın.. Bısıler hıssetmek ıcın... Olmuyor olmuyor... Neresınden tutsam olmuyor. O melek kalbini üzmeye kıyamıyorum. Ne yapacagım bılmıyorum. Yeryuzunden sılınmek istiyorum

Ağlıyorum rahatlayamıyorum. Yaşamak, aşkı bulmak ne zormus. Sevıyorsanız bırakmayın arkadaşlar?
Cevapla