Oyun oynayan insanım sevgilime oyunda olsam bile anlık cevap vermeme rağmen oyun oynamamdan rahatsız oluyor?

Ben sevdiğimi bağlı bir insanımdır ve sevdiğim insana geleceğim olarak bakarım. Küçüklüğümden beri oyun oynayan biriyim fakat sevgilim oyun oynamamdan rahatsız oluyor. Sorulduğunda rahatsız olmuyorum sorun yok diyor ama gerçeği öyle değil. Oyun oynarken ona anlık yazsam bile oyun oynarken onunla konuşmamı sevmiyor. 2 işi aynı anda yapıyorum diye tartışıyor benimle. Aramız yaklaşık 2.5 saatlik bir mesafe var (özel araçla çok daha kısa) her istediğinde istisnasız yanına gidiyorum sırf 1 saat görmek için dahi ve dün istedi diye yanına gittim 1.30 saat görüşüp ayrıldık. eve gittiğimde de arkadaşlarımla oyun gireceğimi belirttim sorun yok dedi ama sonraki gün ona şunu sordum "Oyun girebilir miyim 30 dk sonra filan? ya da daha geç emin değilim " yazdım Çünkü arkadaşım yazmıştı ve ona cevap vermeden sormak istedim. Benimle vakit geçirmek istediği bir şey varsa ya da girmemi istemez ise girmeyecektim fakat olayı döndürüp "dün akşamdan beri oynuyorsun - aynı anda iki yerden olman hoşuma gitmiyor - Siz ayarlamışsınız zaten" diye üstüme gelmeye başladı. Cidden hata bende mi ve ne yapmalıyım artık beynim almıyor gerçekten.

Not: Tüm gece oyun oynamıyorum gün içinde en iyi ihtimal 6-7 saat. eğer o evdeyse max 2-3 saat oynuyorum

Oyun oynayan insanım sevgilime oyunda olsam bile anlık cevap vermeme rağmen oyun oynamamdan rahatsız oluyor?
Cevapla