İlişkimiz İçin ne yaptın diye soran sevgiliye ne cevap söylenir?

Bizzat yaşadığım bir olay, uzak mesafe ilişkisi, internet üzerinden tanışıp uzun bir süre konuştuk, aylar sonra gidip görmek için yanına gittim, görüşme ikimiz içinde çok güzel geçti, her şey güzel giderken birkaç hafta sonra bitirmek istedi, peki dedim, sonra ben geri döndüm, emin olamadı ama geri döndü, yine her şey güzel giderken ikinci kez gitmek için zar zor izin ayarladım uçak bileti aldım ailesi ile tanışacaktım vs. Önce çok sevindi, 2 gün sonra yine vazgeçti ve bitirmek istediğini söyledi, yine peki dedim, sonra yine ben geri döndüm, gel yapma etme diye, o dönüşümde bu kez ilişkimiz için ne yaptın sadece yazdın dedi, bu arada 11. Ayımızın içerisindeydik, ilişkimiz için ne yaptın sorusuna duygusal cevaplar verdim, bir kere yanına gelmekten ve ikinci kez gelmek için plan yapmaktan başka bişey yapmadım ama seni sevdim gözüm gönlüm senden başkasını görmedi gönlünü hep hoş tutmaya çalıştım kalbimi bir tek sana açtım dedim, bana bunlar tabi ki önemli şeylerdi ama desteklenmekte isterdi dedi, peki sen bizim ilişkimiz için ne yaptın diye bir soru bile sormadım ona, siz ne düşünüyorsunuz bu konu ile alakalı?

İlişkimiz İçin ne yaptın diye soran sevgiliye ne cevap söylenir?
Cevapla