29 yaşında bir insan 52 yaşında birine nasl aşık olur?

Unutamıyorum resmen bunalimdayim.. linclemeyin ne parası ne farklı bir durum hiç bişey beklemeden gönlümü kaptırdım. Yaşlı gibi değil cok farklı biri.. bu pis dünyada kimseye güven olmazken böyle bir insanin var olmasi.. eminim her genç kadının hayali olurdu bu adam. ruhu görünüşü sesi konuşması bilgisi sakinliği Allah'ım canım cok yanıyor. 😔
Güncellemeler
+1 yıl
En çok bağlayan tarafı da istediğin zaman git istediğin zaman gel her zaman burdayım demesi. Ben seni bağlamak benm olman için sevmedim bu sevgi değil bencillik olur , ben seni seviyorsam mutlu olmani isterim demesi offf😞
Güncellemeler
+1 yıl
Of böğüre böğüre aglayasim var yok mu aşk acısı ceken bana akıl verin nolur😭😭😭
29 yaşında bir insan 52 yaşında birine nasl aşık olur?
Cevapla