Beni kimsenin onun kadar seveceğine inanmıyorum ama teklifini kabul mü etsem, arkadaş mı kalsam bilemedim. Sizce?

Arkadaşlar vicdan azabı çekiyorum. Anlatacaklarım biraz uzun olabilir lütfen ciddiye alıp yardımcı olur musunuz için içimi yiyor. 3 aydır arkadaş olduğum bir çocuk var. Birbirmize çok güveniyoruz. Ben ona yanlışıkla umut vermişim. Beni sevdiğini söyledi ama ben ona karşı bir şey hissetmediğimi söyledim. Seslide çok ağladı çok yakındı. Annesiyle bile konuşturdu beni. Biz 1 hafta boyunca hiç konuşmamaya karar verdik. Ben o 1 haftada karar verecem bir ilişkiye mi başlıyoruz yoksa arkadaş mı kalıyoruz. Kaç gündür karnımda ve kalbimde pişmanlık ağrısı var. Tam evlenilecek insan. Bu hayatta kimsenin beni onun gibi sevmeyeceğini biliyorum. Ama başta ona karşı bir şey hissetmiyorum ve kendimi bir ilişkiye hazır hissetmiyorum. Aramızdaki uzak mesafe bu arada. Ne onunla oluyor nede onsuz oluyor. Onun gibi birini bulacağımı sanmıyorum. Çok çaresizim. Kaç gündür karnımda ve kalbimde pişmanlık ağrısı var. Lütfen yardımcı olun...
Kabul et
Arkadaş kal
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Beni kimsenin onun kadar seveceğine inanmıyorum ama teklifini kabul mü etsem, arkadaş mı kalsam bilemedim. Sizce?
Cevapla