Konuşuyorduk instagramda arada. Hesabını dondurdu birden şaşırdım. Meğerse başka bi kız varmış aylardır ve zaten sürekli takipleşip duruyorlarmış. Kız engellemiş bunu. Bu da mailden kavga çıkarmış. Hesabını falan kapatmış amaç neyse. Gidip mesaj atsam mı zaten diğer kız çıkarmış her yerden?
Aklı diğerinde olabilir seni umursamıyor
Mesaj at bence
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Mesaj at
O kız peki?
Hiç kurcalama bence. Yoksa Arap saçına döner.
Benim sevgilim olacak kişi yani eski sevgilim kurcalaya kurcalaya bozdu herşeyi.
Takma kafana
Diyosun?
Anlattığın şeyin aynısını bu adamla yaşadım gizli üye...
@AyPerisi_01 evet diyorum. Sen kimsin kuzum
@Birtek01 neden Mesaj at dedin sen bu kıza şimdi? Sensin dimi o kişi?
Sen iyi biliyorsun beni...
@AyPerisi_01 B seçeneğinde MESAJ AT yazıyor 🤭🤭🤭
Sinir etme beni @Birtek01 yaptıkların yeter artık.. senden aklını başına almanı beklerken bu yaptığın hoş olmadı...
@AyPerisi_01 B seçeneğinde MESAJ AT yazıyor kör müsün
Gizli üye eğer benim ıngstram'da konuştuğum kız sen isen sana tek sözüm var. Sen akıllanmazsın kızım...
@AyPerisi_01 yine haller yine haller.
Aaa neler oluyor sevgili misiniz 😄
Onu görüyorum. Sen neden o seçenek ile cevap verdin acaba? Kendi yararına olduğu için olabilir mi? Ben sana ıngstramı kapat dediğim için olabilir mi?
B seçeneğinde ne yazıyor ablam
Gizli üye ben seninle ıngstramda konuştum dimi? Anlattığın hepsi bize uyuyorda?
@Birtek01 bana ablam diye konuşup boş yapmaya devam edersen daha benim tozumu bulamazsın bunu bil!!!
@AyPerisi_01 uymasada uydurursun
Ne demek şimdi bu?
@AyPerisi_01 sana demedim ablam diye. Soru sorana dedim
Gizli üye bana cevap verir misin?
Ne oldu hani unuttum o mlı boş ver diyordun ne oldu?
Gizli üye cevap vermiyorsun peki.🙂 Sen @Birtek01 artık bu cevabın ile ne istiyorsan onu yapmakta artık özgürsün.. zaten sen bu cevabı vererek kendi amacına ulaşmak istemekti. Ve sen ve o ikiniz amacınız ortada.. ikinize de mutluluklar!!!
@AyPerisi_01 hayır ben seninle hiç konuşmadım ne diyorsun? İlk defa görüyorum sizi
Yalan söylemeyin ikinde bana. Sen bu adama ben olgun seviyorum demişsin. Onun demesi ile sen kaşınmışsın...
@AyPerisi_01 ne diyorsun ya bu benim başkasıyla yaşadıklarım sizi zerre tanımıyorum. Ve anlattıklarınızı da hiç bilmiyorum
@AyPerisi_01 ne diyorsun ne olgunu uğraşamıycam sizinle
Neyse ister kendini gizle ister takıl. İstediğinizi yapın.. kendini saklayarak icindeki duyguları saklayarak bir yere varamazsın gizli üye.. sen benden zaten çok şey gizledin.. herşeyi tam anlatmadın durum buraya kadar geldiğine göre.. kolay gelsin hayırlı işler bol güneşler..🙂 @Birtek01 ve x kişi...
Gizli üye her neyse. Ben sana diyeceğimi dedim. Ingstramını senin için kapatmadı ben istediğim için kapattı... Gerçekler bende gizli üye...🙂
Hadi selametle... Buralarıda temizleyin bir zahmet. Yazık insanlar şu adamın rezilliğini daha fazla okumasınlar...
@AyPerisi_01 çattık yaaaaa
@Birtek01 sen bana bir bak bakim...
Anlaşılan ikinizde yoğunsunuz...
Gizli üye bu adam yeni ıngstram hesabı açtı sana yazdı dimi? Sende geldin burada bu soruyu sordun burada?
Bravo sana diyecek yok @Birtek01
Pazartesi kozana gideceğim derken demekki bu kız ile aranı düzeltme planı yapıyordun. Birde yalan yere evlatlarının üzerine yemin ettin bana... Yazıklar olsun sana...
@Birtek01 birde biografine seni hep seveceğim kıvırcığım yazmış, sen beni böylemi seviyorsun?
Ben kimi sevmişim ya yazık yazık. Ben seni böylemi sevdim?
Ne diyeyim ki sizlere. Dilerim Allah'tan bana yaşattıklarınızı yaşayın!!!
Siz devam edin ıngstram da yazışmaya yeni hesaplarınız ile. Bundan sonra benim tozumu bulamayacaksın zaten. Size kolay gelsin x kişi ve @Birtek01 yanlız bu nicki değiş çünkü ben birdim ve tekdim ve ilktim senin için oradan almıştık bu nicki... Ancak durum onu gösteriyor ki artık bitmiş her şey, Artık bende kendi hayatıma bakarım... @Birtek01 dilerim Allah'tan mezarında ot bitmesin mezarına su dökenin olmasın. Benim canımı böyle yaktın ve yaktınız sizde yanın inşallah!!!
@AyPerisi_01 hanımefendi gerçekten çok ayıp yaptıklarınız.
Siz kimi kimle karıştırdınız acaba
@AyPerisi_01 hayırdır
@AyPerisi_01 çok ayıp yaptıklarınız. Bir başkası ile karıştırdınız sanırım beni. Soru soranı da bilmem sizi de bilmem.
Gizliüye biz sevgilim ile barıştık bilgin olsun. Ayrıca artık ıngstram kullanmamaya karar verdik. Bu hesabımıda siliyorum artık gerek kalmadı çünkü. Benim sevgilim böyle ve ben onu öyle kabul ettim. Yalanda söylese ihanette etse arada 12 yıl var ve ben bu 12 yılı senin gibiler için çöpe atmaya hiç niyetim yok.. sevgilimi çapkın olarak kabul ettim. Yani sana gelip seninle oynasa bile sadece oynar. Ama benden vazgeçmez asla hiçbir zaman bu bir gerçek. Sadece sana şunu söyleyebilirim tüm kalbimle. Eğer akıl sağlığını korumak istiyorsan ve kendini kullandırmak istemiyorsan çapkın sevgilimden uzak dur... Bu bir gerçek tecrübe konuşuyor burada. Ben bu adama senemi verdim. Oda evli bende evliyim. Ve asla bırakmayız birbirimizi. Köopekk gibi kavga ederiz ama yinede asla bırakmayız birbirimizi bu böyle... Hadi eyvallah.
@AyPerisi_01 ne başkalarıyla mı evlisiniz yuh 😂😂