Sevgilim askerde, 3 gündür bir değişik sürekli çevrimiçi olup yazmıyor nedenini sorduğumda telefondan dolayı diyor ne yapmalıyım?

3 gündür bir tuhaf zaten... Nedenini soruyorum neden çevrimiçisin diye telefonun ekranı çatlamıştı geçen hafta ondan mı bilmiyorum telefon donuyor aslında cebimde vs vs... Bir sürü laf kalabalığı var. Bıktım bundan sizce ne yapmalıyım

Sevgilim askerde, 3 gündür bir değişik sürekli çevrimiçi olup yazmıyor nedenini sorduğumda telefondan dolayı diyor ne yapmalıyım?
Cevapla