Bizde ayrılırsak, bizim de başımıza gelirse gibi şeyler diyor musunuz?
Özledim şöyle sarılmayı 😔😚
Özledim şöyle sarılmayı 😔😚


Olacağı varsa oluyor, korkuya gerek yok
Cevap
2Cevap
Hayır bu onların başarısızlığı. ben kendime bakarım sadece
Bunlar da ayrılmış yalnız. Görsel soru uyumu güzel olmuş :D
Keşke ayrılsam diyorum ya yalnızlık bir erkek için harcanamayacak kadar güzel bişeymiş
Yo herkesin iliskisi kendine
İster istemez oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?