Sanaldan arkadasliklar edindim 2 3 yillik yeniler de var onlara sizce gercek kimligimi soylemeli miyim yoksa sanali birakmali miyi?

17 yaşında yaptığım bir hata hala sonucuna katlanıyorum 21 yaşındayım. 17 yaşındaki aklımla ismime kadar her şeyi yanlış söyledim hepsine. Çocukluk aklı iste doğuda yaşıyorum vs diye dislarlar demistim. Simdi ise ne yapayım bilmiyorum tek bir kişi için bırakmak istemiyorum beni gervekten seven sadece o var gerçi benden hoşlanıyor o da ayrı bir konu da kisacasi je yaoacagimi bilmiyorum ALLAH rızası için düşüncelerinizi söyler misiniz... zor durumdayım

Sanaldan arkadasliklar edindim 2 3 yillik yeniler de var onlara sizce gercek kimligimi soylemeli miyim yoksa sanali birakmali miyi?
Cevapla