Sevgilin attığın mesaja ''görüldü'' atsa bu durumda ne yaparsın?

Sevgilin attığın mesaja ''görüldü'' atsa bu durumda ne yaparsın?

Hayır asla atmam o atana kadar hatta inat olsun diye görür ama bir saat sonra yazarım , çünkü kişilik gereği hem inatçı hem intikam almayı seven biriyim çünkü ben bir yengeç kadınıyım 😂😂😂
Hesap sorarım :D n’oluyoruz yani
Dimi 😂
Yani :D
Teşekkür ederim 🙏
Genelde mesajıma cevap vermeyene bir daha kolay mesaj atmam.
Cevap
3Cevap
Atarım belki ama o mesajın içeriği kimsenin hoşuna gitmeyecektir..
daha yazmam baktım 2 gün daha atmıyor takipten çıkarım görüldü yemek istesem gider ünlülere yazarım mq :D
Atarım ya, yanlışlıkla okundu olarak işaretleye tıklamış olabilir ve meşgul olabilir. Sevgililer arasında lafı olmaz, mantıklı açıklaması vardır. 🥺 (Ama, o gün kötü bir ruh halindeysem buna takılıp atmayabilirim de. 🤡)
O yazana kadar yazmam o yazınca da nedenini sorarım
Mesaj atarım. Mesajim şu şekilde olur. Cevap vermediğine göre umarım elin kolun kopmuştur sbsbbsb aksi halde sıkıntı büyük yazarim.
Hangi durumda görüldü attığına bağlı
Görüldü atmaması konusunda uyarırım.
Sürekli aynı şeyi yapıyorsa nedenini sorarım
Atacak kadar enayiyim maalsf
Atarım sebebini sorarım hayırdır
Atmamm umrumda bile olmaz
Bisey yapmam isi varsa bakmamistir derim
Sevgilim atmaz zaten
Beklerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?