Aile dostumuzun kızıyla sevgilimle çok yakın olduğu için kavga ettik. İleride karşılaşınca nasıl davranmalıyım?

Sevgilimin aile dostu gibi olduğu kızla kavga ettim. Erkek arkadaşımla çok samimiydi. Biz ise 4 yıldır çıkıyoruz, evleneceğiz. Mesafeli oldular artık. Ama ileride ciddi olduğumuzda bu kızla karşılaşınca nasıl davranmalıyım? İleride o kızla ve ailesiyle özel günlerde karşılaşırsam nasıl davranmalıyım..

Aile dostumuzun kızıyla sevgilimle çok yakın olduğu için kavga ettik. İleride karşılaşınca nasıl davranmalıyım?
Cevapla