O kadar güzel kız varken niye bana baksın diye düşünmek?

Çirkin değilim dışardan belki çekici görünüyor olabilirim bilmiyorum. Beni beğendiğini düşündüğüm biri var herkese aynı mı bilmiyorum ama sanki bana ayrı ilgili gibi. Etrafında bir sürü güzel kız var ve onlar dururken niye ben diye saçma bi psikolojiye giriyorum.

O kadar güzel kız varken niye bana baksın diye düşünmek?
Cevapla