Sevdiğim kişi mutsuz ve benim elimden hiçbir şey gelmiyor. ne yapmalıyım?

Birinden çok hoşlanıyorum sırf ona yaklaşmak için onun arkadaş grubuna girdim ama çok geçmeden taşınmak zorunda kaldım ve doğum günümde onun sosyal medya hesabına arkadaşlık istediği gönderdim, o da kabul etti. Onunla konuştum ve oda benimle kişisel sorunları hakkında konuştu tabii ki ben ne yapabileceğimi bilemedim ve sadece dinleyebildim üstünden 4-5 ay falan geçti ve geçenlerde mesaj attım arkadaş grubu onu dışlamaya başlamış ve yalnız kalmış. Benim için tabii ki bu normal bir şeydi ama onu çok üzdü. Onu elimden geldiğince mutlu etmeye çalıştım ancak başaramadım bugünde mutsuz olduğunu ve mutlu olana arkadaş olmak istemediğini söyledi. Onunla yakınlaşmak için herşeyi yaptım ama böyle konuşması beni çok üzdü. Demekki tüm anıları kafamda özelleştiriyordum. Eskiden beridir etrafındaki kızları çok kıskandım. Ona nasıl böyle bir şey yaptılar keşke elimden bir şey gelse. Ne yapmalıyım? onu düşünmeden edemiyorum. Aşık olduğumu söylemektense çok korkuyorum.

Sevdiğim kişi mutsuz ve benim elimden hiçbir şey gelmiyor. ne yapmalıyım?
Cevapla