15 gündür konuştuğum ve baya iyi anlaştığımız kızla ikinci buluşmada karşılıklı da olsa öpüştük bazı şeyler yaşadık?

bazı şeyler yaşadık diye kendini kötü hissetti ve konuşmak istemediğini söyledi bir daha. Oysa ki mutluyduk o da mutluydu sizce haklı mı?
15 gündür konuştuğum ve baya iyi anlaştığımız kızla ikinci buluşmada karşılıklı da olsa öpüştük bazı şeyler yaşadık?
Cevapla